ROMANIA!!!! MARELE MEU UNIVERS!!?!!!:))

MAI ANIMALELOR!!!GAOZARILOR!! TARA LUI ALMANAHE!! CARE ESTE!!!! PAC!!PAC!!!! PASARICA!!,,CIGANGA PUTITA,,!! CIURUITILOR!!! V-AM FACUT SI LA ALEGERILE ASTEA!!!!!

duminică, 25 ianuarie 2009

DE PRIN INSULA! VA SALUTA SIR JOHN!!!

Lordul isi intreaba valetul:
- John, nu s-a intors inca sotia mea de la partida de calarit?
- Inca nu, Sir, dar cred ca trebuie sa vina. Calul s-a intors de o jumatate de ora…


- John!
- Da, sir!
- Unde este cainele?
- Facea politica si l-am impuscat!
- Cum ti-ai dat tu seama ca facea politica?
- Manca rahat in gradina.


Sir il cheama pe John si il intreaba:
-John,spune-mi cate grade mai exact se afla in aceasta camera?
John consultandu-si termometrul zice:
-21 de grade.
-Si afara?
-6 grade domnule.
-Ok,atunci deschide geamul sa intre si celelalte!

Sir si John erau naufargiati pe o insula. Dupa multe luni John vine la Sir tipand:
- Sir, Sir, se vede un vapor la orizont!!!
La care Sir ii spune cu un calm tipic englezesc:
- Linisteste-te John, ce n-ai mai vazut vapoare?


- Sir, cred ca ar trebui sa va informez ca doamna este in compania unui domn.
- Nu se poate, te inseli. Doamna mi-a spus ca primeste o prietena in vizita. Da-mi si mie binoclul...
Se uita spre castel, apoi ii spune lui John:
- Acest binoclu nu este suficient de puternic. Da-mi pusca cu luneta.

- John, unde e palaria mea?
- O aveti pe cap, sir.
- Bine, o gasesc eu
mai tarziu.

Un comentariu:

Anonim spunea...

uite vere ca's si olteni inspirati p net!!!
bv