ROMANIA!!!! MARELE MEU UNIVERS!!?!!!:))

MAI ANIMALELOR!!!GAOZARILOR!! TARA LUI ALMANAHE!! CARE ESTE!!!! PAC!!PAC!!!! PASARICA!!,,CIGANGA PUTITA,,!! CIURUITILOR!!! V-AM FACUT SI LA ALEGERILE ASTEA!!!!!

duminică, 22 februarie 2009

CERCETARE DE WEEKEND!

NISTE BETIVI!!
DIN ASOCIATIA INTERNATIONALA ,,GATUL VESNIC UD,,!!! INCEARCA SA DESCIFREZE MISTERELE GRAVITATIEI!!



Doi betivi plinbandu-se pe marginea unui lac vad un om innecat.

-Vezi ba daca a baut apa?



Doi prieteni se intilnesc. Unul e zgiriat, cu hainele rupte. Ce-ai patit? il intreaba celalalt. Am venit aseara treaz acasa si nu m-a recunoscut ciinele!



Un betiv in autobuz, se uita insistent la o blondina.

-Urato, zice betivul.

Fata se uita cu dispret

-Urrrrato, zice iar betivul. Fata nu-l baga in seama. A treia oara xice betivul, urrratoooo

=Betivule, zice fata enervata. la care betivul,

-Da, da mie maine-mi trece...



- Nu po's'nteleg d'e ce am fost adus la pol .. politie ! exclama un betiv , plin de indignare !

- Pentru bautura ! ii raspunde ofiterul de serviciu.

- Pai, de ce nu zici asa ? Adu-mi un coniac !


Niciun comentariu: