ROMANIA!!!! MARELE MEU UNIVERS!!?!!!:))

MAI ANIMALELOR!!!GAOZARILOR!! TARA LUI ALMANAHE!! CARE ESTE!!!! PAC!!PAC!!!! PASARICA!!,,CIGANGA PUTITA,,!! CIURUITILOR!!! V-AM FACUT SI LA ALEGERILE ASTEA!!!!!

vineri, 27 februarie 2009

DRAGOSTE CU NABADAI!!


Se trezeste ursul intr-o primavara dupa ce a hibernat toata iarna cu o pofta nebuna de sex.. Cauta el in padure o zi intreaga o ursoaica pentru as-i rezolva problema, dar nimik.. Super disperat zice.. “numai conteaza.. ce animal imi iese primul in cale.. i-am tras-o..”
Merge el prin padure.. cand deodata.. in fata lui apare un arici.. pune ursul laba pe arici… si acesta se face imediat ghemotoc.. Ursul cu o mare disperare pe fata il tot intorcea de pe o parte pe alta.. cand de-data se rasteste puternic..
- UNDE AI MA GAURA.. UNDE AI GAURA..
La care ariciul cu o voce foarta speriata..
- Lasa-ma ma in pace ca nu am nici o gaura..
URSUL:
- Aha.. ai vorbit.. pe unde ai vorbit ma.. pe unde?




O familie (tata, mama si copilul) prinde un pestisor de aur, care, normal ca in toate povestile, le va implini 3 dorinte:
Copilul: Eu imi doresc un arici….
Tatal: Mai da-l in pi**a ma-ti de arici!
Mama: Scoateti-l, scoateti-l!!!