ROMANIA!!!! MARELE MEU UNIVERS!!?!!!:))

MAI ANIMALELOR!!!GAOZARILOR!! TARA LUI ALMANAHE!! CARE ESTE!!!! PAC!!PAC!!!! PASARICA!!,,CIGANGA PUTITA,,!! CIURUITILOR!!! V-AM FACUT SI LA ALEGERILE ASTEA!!!!!

vineri, 15 mai 2009



Alinuta era oarba. Vine mama ei acasa si ii spune:
-Alinuta tine acasta alifie si da-te pe la ochi si o sa iti revina vederea.
Zis si facut. Alinuta ia alifia si se freaca pe la ochi. Dupa cateva ore ii spune mamei:
-Mami, eu ma tot frec dar nu imi revine vederea!
-Of, prostuta mamii, nu sti ca azi e 1 aprilie?!

Alinuta la ginecolog;
Ginecologul:
-Fetito, suferi de vise erotice?
Alinuta:
- Nu sufar, chiar imi fac placere!

Alinuta si cu prietenul ei, amandoi timizi, stateau pe o banca-n parc, pe inserat. La un moment dat el ii spune:
-Alinuta, vrei sa facem dragoste?
La care ea raspunde:
-Stii... n-as fi vrut... dar m-ai convins!


Niciun comentariu: