ROMANIA!!!! MARELE MEU UNIVERS!!?!!!:))

MAI ANIMALELOR!!!GAOZARILOR!! TARA LUI ALMANAHE!! CARE ESTE!!!! PAC!!PAC!!!! PASARICA!!,,CIGANGA PUTITA,,!! CIURUITILOR!!! V-AM FACUT SI LA ALEGERILE ASTEA!!!!!

duminică, 17 mai 2009

LOVE N BORDELUL MOV!



Alinuta se trezeste noaptea auzind batai in geam. Deschide geamul si vede o cioara mare, neagra si urita batind din aripi si croncanind: "Te maninc...te maninc....te maninc!!!"

Alinuta fuge speriata la ma-sa si o scoala din somn:
- Mami, mami, repede ca ma maninca pasarica!!!
- Scarpina-te!


Alinuta se intalneste cu lupul in padure si se lasa convinsa sa faca sex.Dupa consumarea evenimentului, lupul spuse cu regret:
- Daca stiam ca esti virgina te luam de nevasta.La care Alinuta raspunse:
- Daca stiam ca faci sex atat de bine imi dadeam jos ciorapii.


Alinuta vine de la scoala:
Alinuta: Mama, Gigel are un ceas cu cronometru...
Mama: Lasa, lasa, ca ce ai tu n-are nimeni.
Alinuta: Da, si Ionel are breloc cu 10 melodii...
Mama: Lasa, lasa, ca ce ai tu n-are nimeni.
Alinuta: Da, si Marcel are jocuri electronice...
Mama: Lasa, lasa, ca ce ai tu n-are nimeni.
Alinuta: Da' ce am eu ,ma, mama?
Mama: SIDA, fata mea, SIDA.

Niciun comentariu: