ROMANIA!!!! MARELE MEU UNIVERS!!?!!!:))

MAI ANIMALELOR!!!GAOZARILOR!! TARA LUI ALMANAHE!! CARE ESTE!!!! PAC!!PAC!!!! PASARICA!!,,CIGANGA PUTITA,,!! CIURUITILOR!!! V-AM FACUT SI LA ALEGERILE ASTEA!!!!!

joi, 14 mai 2009



Gigi suna acasa la colega lui Alinutza.
-Alo, Alinutza este acasa?
-Da, dar numai pana la 11 ca pe urma o ingropam.

Alinuta: Mama, mi-am rupt un deget!
Mama: Saraca de tine! Unde l-ai rupt?
Alinuta: In ochii lui Gigel!

Alinuta pleaca la bunici.Mama a sfatuit-o ca atunci cand vrea sa faca pipi sa-i spuna bunicului ca vrea sa mearga afara sa fluiere.
In prima seara nu s-a intamplat nimic.
A doua seara la fel. A treia seara
pe Alinuta o trece pipi.Ii spune bunicului:
-Bunicule, vreau sa ies afara sa fluier .
-No, doara, ce-ti veni? Vrei sa te manance lupu'?
-Bunicule, eu nu mai pot, eu vreau sa fluier.
-No, bine , fluiera in urechea mea ca sa n-o trezim pe bunica.


Niciun comentariu: