ROMANIA!!!! MARELE MEU UNIVERS!!?!!!:))

MAI ANIMALELOR!!!GAOZARILOR!! TARA LUI ALMANAHE!! CARE ESTE!!!! PAC!!PAC!!!! PASARICA!!,,CIGANGA PUTITA,,!! CIURUITILOR!!! V-AM FACUT SI LA ALEGERILE ASTEA!!!!!

luni, 18 mai 2009



Alinuta merge afara, la joaca si striga in gura mare:
- Ma', o sa am un fratior! O sa am un fratior!
- Da, de ce? - intreaba vecina.
- Pentru ca, aseara, i-am spart prezervativele lu' tata!...


Alinuta o intreaba pe mama ei:
- Mama, tu ai fost cu capra?
- Nu, Alinuta, eu am fost cu tapul!...


Intr-o zi, Alinuta se duce la maica-sa si o intreaba:
- Mama, nu mi-ai spus tu ca ingerasii au aripi si ca pot zbura?
- Ba da, asa si este. Da' de ce intrebi?
- Pai, aseara, l-am auzit pe tata spunandui bonei 'ingeras'! Ea cand o sa zboare?
- Maine, scumpa mea, chiar maine!...

Niciun comentariu: