ROMANIA!!!! MARELE MEU UNIVERS!!?!!!:))

MAI ANIMALELOR!!!GAOZARILOR!! TARA LUI ALMANAHE!! CARE ESTE!!!! PAC!!PAC!!!! PASARICA!!,,CIGANGA PUTITA,,!! CIURUITILOR!!! V-AM FACUT SI LA ALEGERILE ASTEA!!!!!

marți, 2 iunie 2009

DOAMNE AJUTA!! SI APARANEEEE!! CA MARE GRADINA MAI AI!!!



Un prot cam cherchelit mergea cu masina. Un politist il opreste si-i zice:
- Parinte hai la sector ca noi iti luam masina si trebuie sa platesti amenda!
Preotul raspunde:
- Fiul meu intelegi viu de la mort si s-o intamplat, poate uiti ca m-ai vazut.
- Nu parinte lege-i lege trebuie sa mergi la sector!
- Bine fiule eu o sa merg acolo unde ma duci si o sa vin inapoi, dar unde o sa te duc n-o sa te mai intorci!!!
- Gata parinte esti liber!


Era odata un cersetor care se aseza mereu langa o biserica pentru a cersi cu o palarie in mana. Intr-o zi vine cu doua palarii.
Un domn se apropie de el si-l intreaba:
- Nu va suparati, de ce aveti doua palarii?
Cersetorul raspunde:
- Adevarul este ca mi-a mers atat de bine incat m-am hotarat sa-mi deschid o sucursala.


Niciun comentariu: