ROMANIA!!!! MARELE MEU UNIVERS!!?!!!:))

MAI ANIMALELOR!!!GAOZARILOR!! TARA LUI ALMANAHE!! CARE ESTE!!!! PAC!!PAC!!!! PASARICA!!,,CIGANGA PUTITA,,!! CIURUITILOR!!! V-AM FACUT SI LA ALEGERILE ASTEA!!!!!

vineri, 26 iunie 2009

SUPERMARKET!



Ce si-a propus cainele pentru anul 2009

1. O sa incerc sa inteleg ca pisicile sunt de pe Venus si eu sunt de pe Marte.

2. O sa sustin o petitie care sa promoveze datul din coada ca si proba oficiala in cele mai importante competitii cu caini.

3. O sa omor soseta anul acesta. Omoara soseta! Trebuie sa omor soseta.

4. Nu o sa mai urmaresc batul decat daca acesta paraseste mana lui.

5. O sa imi fac timp din programul meu incarcat sa ma opresc si sa miros funduletze.

6. O sa-l PRIND pe postas.

7. O sa-mi cumpar propria mea canapea.

8. O sa tin minte unde ingrop fiecare comoara.

Si cel mai important.......

9. O sa triesc BINEEEEE!!:)))))

Niciun comentariu: