ROMANIA!!!! MARELE MEU UNIVERS!!?!!!:))

MAI ANIMALELOR!!!GAOZARILOR!! TARA LUI ALMANAHE!! CARE ESTE!!!! PAC!!PAC!!!! PASARICA!!,,CIGANGA PUTITA,,!! CIURUITILOR!!! V-AM FACUT SI LA ALEGERILE ASTEA!!!!!

luni, 29 iunie 2009

VECINOASA DE LA 1, 2, 3... PE STRASSELE DIN SCARA BLOCULUI!! SA MOARA TOAPELE DE NEVESTE DE TALENTELE MELE, FATOO!!!



Cerere pentru acordarea permisiunii de a iesi cu fata mea

Nota: Cererea se considera incompleta si va fi refuzata daca nu este insotita de situatia financiara, lista slujbelor detinute si un raport medical semnat de doctor.

Nume: Data nasterii:
Inaltime: Greutate: IQ: Medie BAC :
Telefon: Permis de conducere :
Adresa:
Oras: Judet: Cod postal:

1. Ai un parinte femeie si un parinte barbat ? ____
Daca "NU", explica:


2. De cati ani sunt paritnii casatoriti? : ____
Ai frati sau surori? ____
Sunt normali? ____

3. Detii sau ai acces la o masina ? ____
E aceasta masina tunata? ____
Ai pat cu apa? ____

4. Ai cercel in ureche, in nas sau in buric? ____

5. Ai vreun tatuaj ? ____

Daca ai raspuns cu DA la #3, #4 SAU #5, arunca cererea si pleaca imediat!

6. In maxim 50 de cuvinte, ce inseamna Tarziu pentru tine?




7. In maxim 50 de cuvinte, ce inseamna Nu te atinge de fata mea pentru tine?




8. In maxim 50 de cuvinte, ce inseamna Abstinenta pentru tine ?


Niciun comentariu: