ROMANIA!!!! MARELE MEU UNIVERS!!?!!!:))

MAI ANIMALELOR!!!GAOZARILOR!! TARA LUI ALMANAHE!! CARE ESTE!!!! PAC!!PAC!!!! PASARICA!!,,CIGANGA PUTITA,,!! CIURUITILOR!!! V-AM FACUT SI LA ALEGERILE ASTEA!!!!!

luni, 31 august 2009

FRATELE EGON SCHIELE SE DESTAINUIE!!



Clasificare de betii,

1. BETIE PROASTA :

Cand nu ai ce face si bei tarie pentru ca oamenii sunt plictisitori si te consolezi cu gandul ca e distractiv pentru ca bei….patetic.



2. BETIE BUNA:

Cand bei cu prietenii,razi si te distrezi si te intrebi cum de ai baut atata!!!



3. BETIE DEPRESIVA:

Bei sa uiti de necazuri, si daca ti s-a intamplat esti un distrus ca mine…mai rau e cand faci asa tot timpul…distrusule!



4. BETIE IGNORANTA:

Sa dai de baut la priteni pana ii imbeti si a doua zi sa te intrebi: “Cum CAII mei am spart 600.000 intr-o seara?”…(caz : MiLi). Consolare: “Ba ne-am simtit bine!”



5. BETIE ENIGMATICA:

Sa te intrebi cat ai baut si sa ajungi la concluzia ca oricum nu te intreaba nimeni…de ce CAII mei te mai intrebi tu cat ai baut? Concluzie: De prost!



cal sau bastonul calului a se citi

Niciun comentariu: