ROMANIA!!!! MARELE MEU UNIVERS!!?!!!:))

MAI ANIMALELOR!!!GAOZARILOR!! TARA LUI ALMANAHE!! CARE ESTE!!!! PAC!!PAC!!!! PASARICA!!,,CIGANGA PUTITA,,!! CIURUITILOR!!! V-AM FACUT SI LA ALEGERILE ASTEA!!!!!

luni, 10 august 2009

INGHETATA DE CACA OOO LA CORNET! SERVITA DE LA TARABA DE PE STRADA SI PREPARATA IN CURTEA DIN SPATE



Ce ascunde un anuntz la matrimoniale ?



Esti singur/a si crezi ca ai sansa sa iti gasesti perechea prin mica publicitate? Citeste cateva cuvinte cheie care iti dezvaluie adevarata identitate a celei/celui în cauza.

Ce spun femeile....

am putin peste 40 de ani = am 49 de ani

aventuriera = am avut mai multi parteneri decat o sa ai tu in aceasta viata

atleta = port 0 la sutien

fizic comun = urata

frumoasa = mincinoasa patologica

zambet contagios = ia o penicilina, inainte sa ne intalnim

educata = am renuntat la facultate inca din primul an

sentimentala = drogata

feminista = grasa

spirit liber = iau din cand in cand ecstasy

doresc prietenie = vreau sa parasesc centura de castitate

distractiva = enervanta si guraliva

fire adolescentina = sunt tatuata si cu cercel in buric

de moda veche = lumini stinse, doar pozitia misionarului

deschisa catre nou = disperata

extrovertita = galagioasa

pasionala = galagioasa

poeta = schizofrenica, depresiva

profesionista = agresiva si de nesuportat

romantica = arat mai bine la lumina lumanarilor

voluptoasa = nu sunt inca obeza

greutatea proportionala cu inaltimea = ai grija - gabarit depasit!

caut sufletul pereche = sunt disperata

vaduva = l-am bagat in pamant pe primul, vrei sa fii urmatorul?

tanara "ranita" in dragoste = stirba si plina de cosuri


Cum se prezinta barbatii...

trecut de 40 de ani = 52 de ani in cautare de tipe de 25 de ani

atlet = stau pe canapea si ma uit la meciuri

fizic comun = fire ciudate de par crescute în urechi, nas si pe spate

educat = superior tie

spirit liber = daca nu merge cu tine, o sa incerc cu sora ta

doresc prietenie = daca ea include pipaieli si sex

distractiv = ma pricep la telecomenzi si la cutiile de bere

barbat "bine" = arogant

sincer = mincinos patologic

matur = pana ajungi sa ma cunosti

deschis catre nou = as vrea si cu sora ta, pacat ca nu este interesata

fizic placut = petrec mult timp in baie, admirandu-ma

poet = am propriile versuri pe care le "cant", atunci cand fac baie

credincios = am fost la biserica impreuna cu bunica, de Paste, acum cativa ani

Niciun comentariu: