ROMANIA!!!! MARELE MEU UNIVERS!!?!!!:))

MAI ANIMALELOR!!!GAOZARILOR!! TARA LUI ALMANAHE!! CARE ESTE!!!! PAC!!PAC!!!! PASARICA!!,,CIGANGA PUTITA,,!! CIURUITILOR!!! V-AM FACUT SI LA ALEGERILE ASTEA!!!!!

marți, 17 martie 2009

ANIMALE SI ANIMALICI!! DIN JURUL NOSTRU SAU DIN NOI!



Mergand prin jungla, leul se intalneste cu vulpea:
- Cine e regele animalelor?
- Tu, Maiestate, tu!
Incantat, leul merge mai departe, pana se intalneste cu lupul:
- Cine e regele animalelor?
- Tu , Maiestate! Si il si saruta pe labe...
Foarte tantos, leul merge si mai departe, pana se intalneste cu elefantul:
- Cine e regele animalelor?
Elefantul ii 'rade' o trompa si-un picior de leul 'zboara' vreo 10 metri.
Dupa cateva ore, cand se trezeste buimacit, pleaca mormaind:
- Ce mai?!? Daca nu stii, nu stii si gata! Eu doar te-am intrebat!...




Un papagal ajunge intr-un oras... Zboara el la altitudine mica, minunadu-se de grandoarea cladirilor. Nefiind atent, se loveste de o masina in mers si lesina. Un trecator il gaseste, il duce acasa si il pune intr-o colivie, cu putina paine si apa.
Dupa un timp, papagalul se trezeste se uita de jur imprejur si-si zice:
- Ia uite: gratii acolo, gratii aici, paine, apa... E clar!... L-am omorat pe ala cu masina!...

Niciun comentariu: