ROMANIA!!!! MARELE MEU UNIVERS!!?!!!:))

MAI ANIMALELOR!!!GAOZARILOR!! TARA LUI ALMANAHE!! CARE ESTE!!!! PAC!!PAC!!!! PASARICA!!,,CIGANGA PUTITA,,!! CIURUITILOR!!! V-AM FACUT SI LA ALEGERILE ASTEA!!!!!

luni, 23 martie 2009



Iepurasul la farmacie:
- Dati-mi vă rog un kil de morcovi.
- Bă smechere, aici e farmacie nu aprozar. Dispari imediat că mă enervezi.
A doua zi:
- Vă rog frumos, dati-mi si mie un kil de morcovi.
- Faci pe nebunu', da ? Dacă te mai prind că vii o dată să-mi ceri morcovi te agăt de urechi pe perete.
A treia zi:
- Vă rog frumos, vreau si eu niste morcovi.
L-a luat si l-a agătat pe perete. Pe peretele opus, poza lui Ceausescu.
Zice iepurasul:
- Si tu, tot pentru morcovi ?




Doi serpi în desert :
- Auzi bă Vasssile ssstai bă un pic că vreau sssă-ti zic seva !
- Pleacă bă de-aici !!
- Ssstai bă Vasssile că vreau sssă-ti zic seva mă !!
- Pleacă bă nu vezi că sunt grăbit !!
- Hai bă Vasssile bă !!
- Zi măăă !!
- Auzi bă Vasssile noi sssuntem veninosssi ???
- Da bă .. da de ce ?
- Mi-am mussscat limba !!!


Niciun comentariu: