ROMANIA!!!! MARELE MEU UNIVERS!!?!!!:))

MAI ANIMALELOR!!!GAOZARILOR!! TARA LUI ALMANAHE!! CARE ESTE!!!! PAC!!PAC!!!! PASARICA!!,,CIGANGA PUTITA,,!! CIURUITILOR!!! V-AM FACUT SI LA ALEGERILE ASTEA!!!!!

duminică, 22 martie 2009

VIATA I SCURTA!! SI URSII SE DISTREAZA MAI BINE DECAT VOI!!!!



O femeie cu un copil urit se urca in tren. Cauta loc intr-un compartiment. Intra. In compartiment un baietel incepe sa plinga. Saraca femeie iese. Cauta alt compartiment. Pateste acelasi lucru. Iese. Gaseste un compartiment unde un domn citeste ziarul. Intreaba daca este liber, intra, se instraleaza. Dupa un timp domnul isi impatureste ziarul si scoate din geanta o banana:

Doamna, doriti?

Nu, multumesc!

Dar poate vrea maimuta.





Trei lilieci atarnati de o craca. Pleaca primul liliac, fal, fal, fal. Revine, fal, fal, fal , plin de sange la bot; ceilalti il intreaba:- Unde ai fost?
- vedeti voi cireada aceea de vite?
- da
- Le-am supt tot sangele.
Pleaca al doilea fal, fal, fal.revine fal, fal, fal, si el plin de sange la bot.
-Unde ai fost?
-Vedeti voi turma aceea de oi?
-Da
-Le-am supt tot sangele.
Pleaca si al treilea, fal, fal, fal.revine si el plin de sange si este intrebat: Unde ai fost ?
-Vedeti voi turla aceea de biserica?
-Da
-E!! Eu nu am vazut-o.


Niciun comentariu: