ROMANIA!!!! MARELE MEU UNIVERS!!?!!!:))

MAI ANIMALELOR!!!GAOZARILOR!! TARA LUI ALMANAHE!! CARE ESTE!!!! PAC!!PAC!!!! PASARICA!!,,CIGANGA PUTITA,,!! CIURUITILOR!!! V-AM FACUT SI LA ALEGERILE ASTEA!!!!!

duminică, 1 martie 2009

A VENIT PRIMAVARAAA!! LA FETITE SI BAIETEI!:))
TU CU CINE VOTEZI?

alinuta:mama mama
mama:ce
alinuta:copii au ras de mine la scoala ca am caciula mare
mama:nu e adevarat si dute si tu sa cumperi vro 5 kg de cartofi
alinuta:si nu imi dai punga
mama: nu ca incape in caciula




Alinuta se saruta cu Ionel. Acesta zice:
- Alinuta vezi ca ti-ai scapat guma la mine in gura.
- Nu nu e guma. Sunt doar racita...


Alinuta: Mama, pot sa-i tai o ureche lui tata?
Mama: Nu, mai lasa-l sa mai fiarba 10 minute.


Alinuta: Mama, mama, tata are ceva in ochi!
Mama: Lasa, mananca si tu restul...



Alinuta: Mama, mama, imi place fratiorul asa de mult!
Mama: Bine, mai primesti atunci o portie.

Niciun comentariu: