ROMANIA!!!! MARELE MEU UNIVERS!!?!!!:))

MAI ANIMALELOR!!!GAOZARILOR!! TARA LUI ALMANAHE!! CARE ESTE!!!! PAC!!PAC!!!! PASARICA!!,,CIGANGA PUTITA,,!! CIURUITILOR!!! V-AM FACUT SI LA ALEGERILE ASTEA!!!!!

luni, 23 noiembrie 2009

FINALA RASUFLATA!!! SAU CINE VA FURA MAI DESTOINIC!!!

Si am votat. Norocul meu l-a reprezentat faptul ca m am setat pe ora de plecat la job, adica 7.30 si am prins liniste la sectia de votare. Ce am vazut apoi in restul zilei, la stiri, in tote zonle tarii, m-a ingrozit.




Organizare execrabila, cozi, fraude ce au fost semnalate, dar se va trece peste ele , ca sa nu se complice nimeni, circ ieftin.



Au trecut 20 de ani si aceeasi balacareala. Am ales. Ati ales. Cei care nu s-au invrednicit la vot nu au dreptul sa se planga de ce ii va astepta in urmatorii ani.

Mai este turul doi. Cu doi mandri prezidntiabili. Si doua partide si gloate de fomisti cu carnet de partid ce vor sfarteca Romanica indiferent de ce culoare va iesi in turul doi.

Ii stim cu totii. Presedintele ne va vinde clientelei sale. Aceasta ne este soarta, dragilor.

Hai paaaaaaaaa!!! Ca ne asteapta emigrarea!!!

De la PODI dezgustare!!!

Niciun comentariu: