ROMANIA!!!! MARELE MEU UNIVERS!!?!!!:))

MAI ANIMALELOR!!!GAOZARILOR!! TARA LUI ALMANAHE!! CARE ESTE!!!! PAC!!PAC!!!! PASARICA!!,,CIGANGA PUTITA,,!! CIURUITILOR!!! V-AM FACUT SI LA ALEGERILE ASTEA!!!!!

joi, 12 noiembrie 2009

TRATAMENT ANTIGRIPAL!!! MASA CU NABADAI!! CAND VA APUCA FEBRA, SPRIJINITI-VA IN COLTUL MESEI SA MAI TRANSPIRATI NITEL!


Si ca sa mai uitam de probleme si sa tratam cu bascalie orice aspect al cotidianului, niste frati de ai nostri au realizat un mesaj amuzant si l-au trimis prin SMS. Se zice cam asa :

,, O sa vin sa te vad. Imi doresc sa te ating, sa – ti simt fiecare vibratie.

Vreau sa te am si ai sa fii sclavul meu. O sa arzi in calduri, o sa te tavalesc tot patul si o sa te fac sa transpiri.

O sa te am si promit ca 10 zile nu vei iesi din casa !!! Ai sa fii al meu si ai sa ma simti in fiecare particica a trupului tau !!!

Nu te speria. Sunt eu, GRIPA PORCINA !!! La ce te gandeai ? ,,

Buna treaba. Trimis la prima ora a diminetii, cat esti inca in pat sau pe ceas de seara, incepi sa stralucesti dupa primele randuri cetite. Te-ai scos !!! Urmeaza un vichend cu dunga dunga si multe alte nabadai !!!Cine o fi admiratoarea ?:))

Uite asa ne mai relaxam si noi, mai cetim ceva Almanahe si facem haz de necaz. Ca doar nu i sfarsitul lumii si nu se scufunda pamantul, cum zic babele. Si asta in timp ce Bocanel cel Mic se agita cu n lot de vaccin expirat, dar care poate sa fie bagat pe gat romanilor.

Hai paaaaaaa !!! Ca azi mi am luat teapa !!!

De la PODI trepidatie!!!



Niciun comentariu: