ROMANIA!!!! MARELE MEU UNIVERS!!?!!!:))

MAI ANIMALELOR!!!GAOZARILOR!! TARA LUI ALMANAHE!! CARE ESTE!!!! PAC!!PAC!!!! PASARICA!!,,CIGANGA PUTITA,,!! CIURUITILOR!!! V-AM FACUT SI LA ALEGERILE ASTEA!!!!!

marți, 17 noiembrie 2009

MODESTII, UN PAS IN SPATE!!! LASATI TUPEUL SI OPORTUNISMUL SA SE FACA DE RAHAT!!!

"Fostul meu maestru în avocatură spunea că modeşti trebuie să fie doar proştii. Ei au de ce să fie modeşti. Nu ştiu ce mi-aş reproşa. Nu prea am ce. ,,



Iata cateva randuri, grupate intr-o maxima, ce si le-a insusit o admirabila ciocanitoare de la turism si le-a facut carte de capatai in viata. Un guru al avocatilor a generat aceasta axioma si blonda, al carui creieras este o tabula rasa permanenta, a si pus in practica aceste marete/ matrete adevaruri.

Cred ca in desteptaciunea sa a fost luminata si iluminata sa faca praf bugetul de la turism. Fara sa stea pe ganduri si fara sa fie modesta. Ca doar modestia este semn al prostilor si slabiciune. Nu i o calitate, ci mai degraba un cusur, in viziunea stimabilei.


Mai multe randuri nici nu merita sa ii atribui acestei Gioconda/Anaconda a politicii de mahala. Cu poalele n cap si laturi la gura, cu fite de Paris si carnati in poseta, poate sa se creada desteapta in continuare marmota. Poate il mediteaza si pe Almanahe si il ajuta sa faca niste conjugari la prezent, ca Ia atata desteptaciune, este pacat sa se epuizeze fara un tel.
 Hai paaaaaaaa!!! Ca modestia este o arta, fato!!! De aceea nu o pricepi matale.
 De la PODI elocinta!!!







Niciun comentariu: