ROMANIA!!!! MARELE MEU UNIVERS!!?!!!:))

MAI ANIMALELOR!!!GAOZARILOR!! TARA LUI ALMANAHE!! CARE ESTE!!!! PAC!!PAC!!!! PASARICA!!,,CIGANGA PUTITA,,!! CIURUITILOR!!! V-AM FACUT SI LA ALEGERILE ASTEA!!!!!

sâmbătă, 28 noiembrie 2009

ROMANIA PITOREASCA VERSUS ROMANIA PONOSITA!!!




Incepe luna cadourilor!!!
Ma incearca un sentiment de amaraciune. Va trebi sa i fac drept cadou Prostanacului, votul meu. Pentru a pune umarul la azvarlirea lui Zeus in haznalele istoriei. Mare cadou va primi trandafirul sef de la mine si de la alti romani. Nemeritata onoare. Ii acordam increderea in speranta ca nu va mai politiza administratia, ca va lucra in folosul si pentru romani. Sper sa aiba intelepciune si sa reuseasca sa si tina clientele in frau.

Este o luna lunga, in care romanasii nostril vor trebui sa bage mana in buzunare, dupa gologani, de multe ori. Ca i un Mos Nikalai, ca i un bradut, o instalatie de pom de Craciun noua, globuri si bombonele, ca i un Mos Craciun, un colindator, o kila de carnati si 2 de carnita pentru friptura sau masa de Revelion, rezervarea la restaurant sau asocierea la un chef ad hoc, cu prietenii, cheltuielile vor fi numeroase. Basca rate, facturi si alte socoteli lunare. Apropo, sa nu credeti ca am uitat viciul, berica sau tutunul, ce scot lunar cateva milioane din buzunar.

 
Aceste mici bucurii ce ni le facem, subliniez, fara ca statul sa ne ajute cumva, decat cu zile de concediu fara plata, ne istovesc apoi, in luna lui ianuar. Parca a trecut un tzunami prin buzunarele romanilor. Noroc cu porcusorul de la tara, ca ii ajuta pe confrati sa supravietuiasca pana la chenzina!!!

Au trecut 20 de ani de cand jucam tontoroiul si sangele lui Nikalai inca mai mustea pe asfalt. Nu mi aduc aminte sa fi fost an in care sa nu fi socotit macar o data banutii pentru a fi in randul lumii in luna cadourilor. Unde i progresul fratilor?

Atat am avut de spus. Poate ca i timpul sa ni se mai intample si noua lucruri bune. Nu ai fost capabil 5 ani sa faci ceva pentru noi? Out!!! Altul la rand!!! Nu i bun nici asta? Cu el la tepe!!! Urmatorul.


Noi suntem poporul suveran si am uitat acest aspect!!!!

Hai paaaaaa!!! Ca o sa plec cu sorcova!!! Sa mi mai recuperez din cheltuieli!!!

De la PODI ocupatii de sezon!!!




Niciun comentariu: