ROMANIA!!!! MARELE MEU UNIVERS!!?!!!:))

MAI ANIMALELOR!!!GAOZARILOR!! TARA LUI ALMANAHE!! CARE ESTE!!!! PAC!!PAC!!!! PASARICA!!,,CIGANGA PUTITA,,!! CIURUITILOR!!! V-AM FACUT SI LA ALEGERILE ASTEA!!!!!

vineri, 25 decembrie 2009

AM SA VA COLIND SI N 2010!!! SIMPATICILOR!!!


CRACIUN FERICIT!!!




Un an de cand rulam cu viteza pe acest blog, dragii mei!!!


Va multumesc ca mi ati fost aproape si ne-am inveselit zilele cu muzica si carcoteli. Pe toti i-am ciuruit si nimeni nu s-a suparat. O sa continuam si in anul ce va veni!!!


Povete am dat, semnale de alarma am tras, ne – am rasfatat cu Boci, Zeus, Blonda de Plescoi, Prostanacul, Almanahe care Este, Pac Pac, Nutzica si alti stimabili de pe la noi. Plus multe intamplari de poveste cu romanasi de ai nostri. La mai mare, dragilor!!! Sa impresionati planeta!!!


VA PUP SI VA IMBRATISEZ PE TOTI, SIMPATICILOR!!!


Tineti aproape!!!


De la PODI un an de viata aniversare!!!



Niciun comentariu: