ROMANIA!!!! MARELE MEU UNIVERS!!?!!!:))

MAI ANIMALELOR!!!GAOZARILOR!! TARA LUI ALMANAHE!! CARE ESTE!!!! PAC!!PAC!!!! PASARICA!!,,CIGANGA PUTITA,,!! CIURUITILOR!!! V-AM FACUT SI LA ALEGERILE ASTEA!!!!!

marți, 15 decembrie 2009

CONTRACEPTIVE DE CONTRABANDA SI CONTRAARGUMENTE IN CONTRE!!! PRICEPETI VOI, CA SUNTETI INTELIGHENTI!!!


Discutie pe forum

Sursa: http://forum.softpedia.com/
index.php?showtopic=197426&st=0

Subiectul: Risc ejaculare prin pantaloni... posibil, intrebare mai ciudata


***

mugurando (Junior): Jan 3 2007, 11:26

Va salut pe toti.

Am si eu o intrebare, mai "speciala" si poate ciudata dar la care as vrea sa imi dati un raspuns cat se poate de serios

Eu si pritena mea ne-am "jucat" (frecat unul de altul), imbracati amandoi cu pantaloni pe noi si chiloti. Eu am ejcaulat, am simtit ca vine i-am spus sa se dea la o parte, s-a dat iar eu am ejaculat in chiloti. A curs un pic pe pantaloni cand ma tineam cu mana. Amandoi eram tare transpirati este posibil, sau este vrun risc sa fi ajuns un pic de sperma prin pantalonii nostri(eu trening ea blugi)?
Din cate stim nu a avut nici o pata pe pantaloni, dar ne gandim ca fiind asa transpirati. ..
Va rog foarte mult. . daca se poate un raspuns serios!

Multumesc anticipat!


***

shobi [Senior member]: Jan 3 2007, 11:29

prin blugi? slabe sanse (gandeste-te ca intestinu de capra era folosit ca prezervativ, si cred ca e comparabila densitatea cu blugu (i may be wrong)

in fine, pan la urma au renuntat ca totusi treceau virusii prin ea, da spermatozoizii nu


***

mianna [Senior Member]: Jan 3 2007, 11:44

oare cat timp mai trece pana voi gasi si intrebarea "eu eram la mare, ea la munte, am ejaculat gandindu-ma la ea, asa-i ca-i al meu copilu'?"


***

Mosotti [Guru Member]: Jan 3 2007, 11:47

data viitoare cind va frecati unu de celalalta, bagati-va in niste saci imensi de gunoi


***

reclamagiu [Active Member]: Jan 3 2007, 12:10

stai ma linistit... prin 2 perechi de pantaloni si 2 de chiloti nu ai de ce sa iti faci pb.

pb sa-ti faci ca ai ejaculat stimulat prin 2 perechi de pantaloni si 2 de chiloti. asta ar fi problema.

si acum o intrebare si de la mine. am facut sex in 3 cu iubita si prietena ei. am ejaculat in gura iubitei care i-a facu sex oral prietenei ei. copilul o sa fie al meu sau a lor?


***

mufă [Guru Member]: Jan 5 2007, 01:29

@mugurando: Ai sperma ca diamantul?


***

Galul [Junior]: Jan 5 2007, 02:45

@ mugurando - absolut nici un risc.


***

Tussenfryd [Junior]: Jan 10 2007, 15:21

Ar trebui sa practici mai des masturbarea ca sa gasesti un raspuns la o asemenea intrebare. Si btw exista posibilitatea ca o persoana sa ramana insarcinata " la distanta"? Intrebam in general....


***

pastel3005 [Active Member]: Jan 10 2007, 15:25

e posibil sa ramina insarcinata, de la distanta. daca te masturbezi, si ea e la nudisti, la plaja. apoi restul de treaba o fac mustele


***

Tussenfryd [Junior]: Jan 10 2007, 16:17

QUOTE(pastel3005 @ Jan 10 2007, 15:25)
e posibil sa ramina insarcinata, de la distanta. daca te masturbezi, si ea e la nudisti, la plaja. apoi restul de treaba o fac mustele

mda.... mustele sau sobolaniii. Mai sa fie cum se rapandeste iubirea asta


***

icynoangel [Member]: Jan 11 2007, 15:51

Am citit-o si pe asta. Ce ti-a facut ma aia de ai reusit sa te pierzi in asa hal? Si imbracati? Ba tu glumesti nu? Hai zi ca glumesti. ..


***

Hijacker [Junior]: 12 2007, 00:44

Off Topic:
Am si eu o problema asemanatoare, acum o luna eram la ski cu prietena si am inceput sa ne jucam in zapada si am alunecat peste ea si am avut o erectie si un orgasm spontan in chiloti, tin sa precizez ca pe langa salopeta de iarna aveam si izmene pe mine, ea fiind imbracata la fel (salopeta de iarna si strampi numa ca avea 2 perechi de chiloti). Dezamagirea a venit acum dupa o luna cand am aflat ca ea nu a ramas insarcinata dupa acea experienta desi era la ovulatie cand s-a produs incidentul (vreau sa va spun ca ne dorim mult un copil). Intrebarile mele sunt urmatoarele: Avem vreo sansa sa ducem o viata normala si sa avem si noi un copil al nostru? Puteti sa-mi recomandati niste medicamente cu care sa o indop pe prietena mea ca sa fie mai fertila? Este cazul sa o parasesc si sa caut altceva? Oare daca n-ar fi avut 2 perechi de chiloti rezultatul ar fi fost altul? Am multe nedumeriri si sincer nu stiu ce sa mai fac...Va rog din suflet sa-mi raspundeti cu cea mai mare seriozitate la aceste intrebari.


***

icynoangel [Member]: Jan 12 2007, 09:32

Mai are rost sa intrebam cati ani are? Hai sa intrebam, cati ani ai ma?


***

pastel3005 [Active Member]: Jan 12 2007, 10:06

tot masturbarea ramine cea mai sigura solutie. cu terminare in zapada. apoi, cu un bulgare bine tintit, sansele cresc!


***

Tussenfryd [Junior]: Jan 12 2007, 12:56

QUOTE(pastel3005 @ Jan 12 2007, 10:06)
tot masturbarea ramine cea mai sigura solutie. cu terminare in zapada. apoi, cu un bulgare bine tintit, sansele cresc!

Si totusi daca bulgarele respectiv nu poate tinti una bucata strampi pe sub care sunt indesate 2 buc perechi chiloti tip gogosar ( a la bunica? ). Ne masturbam degeaba?


***

Naga Queen [Member]: Jan 12 2007, 13:09

QUOTE(Tussenfryd @ Jan 12 2007, 12:56)
Si totusi daca bulgarele respectiv nu poate tinti una bucata strampi pe sub care sunt indesate 2 buc perechi chiloti tip gogosar ( a la bunica? ). Ne masturbam degeaba?

Mai, nu esti normal, de unde ai aparut?


***

icynoangel [Member]: Jan 12 2007, 16:50

Pai nu se masturbeaza nimeni degeaba, daca ingheata la un moment dat se poate face un cocktail, se stie ca daca samanta este inghitita poate conduce la procreare... asa se demonstreaza si procrearea la distanta. ma doare burta de ras....


***

pastel3005 [Active Member]: Jan 12 2007, 16:53

a fost un experiment la mythbusters. ceva cu un glonte care a trecut prin scrot, apoi a lovit o femeie in zona potrivita, si ea a ramas gravida. mythbusted


***

Manowar [Active Member]: Jan 12 2007, 16:58

de dragul rasei umane, refuz sa cred ca asta e un post serios.


***

pastel3005 [Active Member]: Jan 12 2007, 17:13

QUOTE(Manowar @ Jan 12 2007, 16:58)
de dragul rasei umane, refuz sa cred ca asta e un post serios.

daca te referi la al meu, asa e. au incercat baietii si asta. cica era o legenda care spunea asa ceva. au adus flinte, sau cum se numeau, si echipamente de epoca. pareau din razboiul de secesiune si un tragator de elita.


***

bogdanan [Active Member]: Jan 12 2007, 20:09

QUOTE(mugurando @ Jan 3 2007, 11:26)
Eu si pritena mea ne-am "jucat" (frecat unul de altul), imbracati amandoi cu pantaloni pe noi si chiloti. Eu am ejcaulat, am simtit ca vine i-am spus sa se dea la o parte, s-a dat iar eu am ejaculat in chiloti.

very kinky stuff. erati amandoi in perechea ta de chiloti, ca asa inteleg


***

Hijacker [Junior]: Jan 12 2007, 21:34

QUOTE(Manowar @ Jan 12 2007, 16:58)
de dragul rasei umane, refuz sa cred ca asta e un post serios.

In cazul in care te referi la postul meu, nu, nu e un post serios, este un fel de batjocura la adresa celui care a creat topicul. Ar fi trebuit sa scriu ceva mult mai penibil ca sa nu existe dubii.


***

Graveland [Active Member]: Jan 12 2007, 21:41

Bă tu confuzi sperma cu undele radio.


***

sexterminator [Junior]: Jan 12 2007, 23:19

Deci, daca ea s-a dat la o parte, in timp ce tu ejaculai in pantaloni, atunci e ok nu e absolut nici un risc.

Daca totusi v-ati atins pantalonii atunci poate sa existe un risc - si aicea sunt 2 situatii posibile

1) daca treningul tau era din material sintetic atunci in mod clar nu trebuie sa-ti faci nici o problema, deoarece se stie ca materialele sintetice sunt rele conducatoare de sperma. Plus ca spermatozoizii sunt destul de reticenti cand vine vorba sa sara din lejeritatea unui trening sintetic in mediul rugos aspru si stramt al unor blugi

2) daca treningul era din bumbac, atunci riscul s-ar putea sa fie real, deoarece e compatibil cu blugii ei (care sunt din aceeasi materie prima), deci compatibili, deci transmisia de spermatozoizi inspre ea, prin acelasi tip de mediu ar fi putut avea loc relativ usor.

In cazul asta tre sa speri ca poate vaporii de spermatozoizi de pe pantalonii tai au dat cu capul in butonii metalici de la blugii ei si au crapat dreaq, ca alfel nu vad cum mai scapi de pensie alimentara mosule

Iti recomand mai multa precautie data viitoare - si incearca treningul din fash, e mai sigur. Nu e niciodata prea tarziu sa te protejezi!


***

olteanul [Active Member]: Jan 13 2007, 01:09

'sexterminator' - foarte tare! Scris cu talent.

Şi totuşi băiatul avea o problemă că nu ştie cât de vioi sunt spermatozoizii lui şi voi îl aburiţi şi-l luaţi peste picior.

Puiule, sunt cazuri în care chiar dacă ejaculezi în vaginul partenerei nu rămâne gravidă.
Pe lângă drumul prin vagin, spermatozoizii mai trebuie să treacă şi prin uter - care are un canal strâmt şi nu întotdeauna accesibil - şi apoi se zbat să fecundeze ovulul.
Mai caută şi tu pe net un desen cu organele genitale şi încearcă să înţelegi cum are loc reproducerea la om.
Vezi bine că dacă pui asemenea întrebări aici stimulezi o mulţime de poante şi luări peste picior.
Deşi, pe de altă parte, cred că îţi meriţi soarta. Pesemne că ai o vârstă la care ar trebui să înveţi, nu să te freci de prietena ta.


***

Tussenfryd [Junior]: Jan 13 2007, 09:48

"Pentru a nu stiu cita oara,
Astazi m-am indragostit,
Iar e luna, iar e seara,
Iar mi-e sufletul zdrobit"

Oricum eu zic sa incepem prin a face cheta pentru botez sau sa deschidem o casa de pariuri. Primul ar fi COTA 27: 1 - DA VA RAMANE INSARCINATA! !!!


***

pastel3005 [Active Member]: Jan 13 2007, 13:24

recent, studiile legate de puterea mintii, au relevat posibilitatea de a teleporta spermatozoizii, pe distante scurte. (pina in 5 m).
deci, atentie la cine va ganditi, sa nu deveniti tata prin puterea mintii!


***

Tussenfryd [Junior]: Jan 13 2007, 20:23

Un nou studiu arata ca calitatea spermei unui barbat este legata de numarul zilnic de ore petrecute la telefonul mobil. A existat o corelatie directa intre sperma de calitate proasta si vorbitul la telefonul mobil timp de 4 sau mai multe ore pe zi, conform unui raport oferit la intalnirea anuala a Societatii Americane pentru Medicina Reproductiva desfasurata in New Orleans.

Trebuie totusi sa ne punem o intrebare:

Cantitatea orelor petrecute la telefonul mobil inainte de incidntul de pe partie. ...

In acest caz urca cota pariului la 51: 1 - DA VA RAMANE INSARCINATA


Hai paaaaaaaa!!! Ca mi a placut dezbaterea!!!

De la PODI, fara numar!!! precoce!!

Niciun comentariu: