ROMANIA!!!! MARELE MEU UNIVERS!!?!!!:))

MAI ANIMALELOR!!!GAOZARILOR!! TARA LUI ALMANAHE!! CARE ESTE!!!! PAC!!PAC!!!! PASARICA!!,,CIGANGA PUTITA,,!! CIURUITILOR!!! V-AM FACUT SI LA ALEGERILE ASTEA!!!!!

miercuri, 16 decembrie 2009

CHILOTII CASCA DE MOTOCICLIST!!!! SI PANZA DE PAIANJEN DIN CHILOTII ACELUIASI PERSONAGIU!!!


Am si eu cateva intrebari... Vinde cineva chiloti de chopper? Si daca puteti sa-mi spuneti daca sunt legali. 

Care sunt diferentele intre chilotii de chopper si cei de vitezana ? Sunt chilotii de chopper chilotii principali sau ai folositi ca pereche secundara dupa tanga de chopper. 

Pot sa merg legal imbracat numai in chiloti de chopper,pe chopper ,sau trebuie sa am si parbrizul de chopper ,pe chopper?

In rasaritul epocii chilotilor, acestia erau fabricati din diverse piei de animale sau blanuri - drept pentru care nu erau prea igienici si nici nu erai sigur daca te scarpinai din cauza lor sau nu. Plus ca faceai mult mai usor pureci. Insa astea s-au schimbat cu vremea si lumea s-a mai desteptat si uite asa au ajuns chilotii sa fie fabricati din materiale textile (din plante). Devin mai usori, mai "prietenosi" cu utilizatorii.

Nu s-ar mai catara si ar avea atata energie acest personaj daca pe dedesubturi ar purta gogosari sau chiloti de fata mare care se deschid doar cu picamerul, ca n Robin Hood in izmene.


Hai paaaaaaa!!! Ca v am spus povestea dedesubturilor!!!


De la PODI fineturi!!!

Niciun comentariu: