ROMANIA!!!! MARELE MEU UNIVERS!!?!!!:))

MAI ANIMALELOR!!!GAOZARILOR!! TARA LUI ALMANAHE!! CARE ESTE!!!! PAC!!PAC!!!! PASARICA!!,,CIGANGA PUTITA,,!! CIURUITILOR!!! V-AM FACUT SI LA ALEGERILE ASTEA!!!!!

joi, 10 decembrie 2009

DIN PRE PUTUL GANDIRII!! si a ganditorilor / gangatitorilor romani!


Sau mai bine zis...cum orice "inventie" cu scopuri laudabile,in Romania cand ajunge parca prinde un aer de manea,un aer taranesc cu tente de prostie si isi schimba total target'ul initial.

E vorba de internet,nu va faceti griji.Foarte frumoasa inventia,mai ales de cand a devenit foarte ieftin si accesibil tuturor,iar taranimea romana,cocalarii si pitipoancele care pana acum isi etalau lipsa de cultura doar in scoli si bodegi,cateodata si prin centru,pot sa se faca de ras in fata intregii lumi.Fenomen usor de anticipat,tinand cont de mentalitatea romanului,de puterea lui de a aprecia "bunul gust" sau cultura...Termeni care,dupa parerea mea,vor disparea complet odata cu maturizarea tinerei generatii ce vine puternic din lume (revelionul trecut m-a pus pe ganduri,dar e alta poveste)

Subiectul este cat se poate de vechi.Astazi imi cautam cateva texturi pe internet,si din greseala dau peste un blog.Un blog ca toate blogurile facute de tineretu idiot roman si anume slab din puncte de vedere al design;ului ca despre continut,n-are rost sa mai discutam...pentru ca nu exista .Astfel din blog in blog (sa nu zic din cacat in cacat) dau peste blogurile multor personaje cunoscute,pe internet ce-i drept,si raman cu o singura concluzie.Ce s-a intamplat cu hi5,mirc,forumuri se intampla si cu blog;urile se pare.Si probabil se va intampla si cu urmatorul mediu infotmational in care romanu isi poate arata penibilitatea.

S-o luam de la capat.Blogurile,termenu in sine si conceptu,a fost inventat pentru ca oamenii culti,care calatoresc mult,care au ceva de spus,care au o opinie,care tin un jurnal personal,dar care e atat de interesant incat toata lumea ar vrea sa il vada.Acesti oameni ar putea,prin intermediul unui blog,sa vorbeasca despre lucruri interesante cu restul lumii.O idee geniala.Acelasi lucru a fost si HI5.com la inceput.Persoane plecate peste mari si tari isi pun poze cu ei,cu familia lor,cu prietenii lor astfel incat cei ce ii cunosc (cei ce ii cunosc in viata reala,nu aia care iti dau tie add) sa se bucure ca sunt bine,sa le lase un comentariu si astfel sa comunice prin intermediul imaginilor de la sute de kilometri distanta.Asta este frumusetea internetului.Acelasi lucru se poate spune despre myspace,despre forumuri despre tot ce exista in domeniu si ofera lumii o posibilitate de a se exprima.

Ce au devenit toate acestea?Simplu... un om plictisitor + un blog = un om idiot de plictisitor sau un om banal + cont de hi5 = un hohot de ras pentru restul lumii.

Lasand gluma,blogurile,cand au ajuns la noi in tara,conceptul,nu ma refer la altceva,au capatat cu totul dar cu totul alt sens.Toata lumea trebuie sa aiba blog pentru a povesti intamplarile "unice" si "interesante" prin care trec ei zilnic,gen: "astazi m=am dus la scoala,am luat un 3 la matematica m-am intors de la scoala,ce naspa e scoala,ma cacai,acu dorm,life sucks" .Eu am scris cam mult intre ghilimele si deja am povestit ceva.Ideea e ca se posteaza intamplari banale prin care trece orice prost,probabil vazute prin ochii altui prost par interesante..desi ma indoiesc.Daca totusi chiar nu au ce posta,acesti cocalari virtuali posteaza filme de pe youtube.De parca nu toti avem acces la youtube si vedem asa ceva.Cat de plictisitor si banal sa fii astfel incat sa nu ai ce posta pe blog si pui videoclipuri de pe youtube.E ca si cum te-ai apuca sa povestesti reclame tv.Mi-e foarte greu sa vorbesc de hi5,avand in minte ca si eu am avut cont acolo,ce-i drept fara poze in fata vreunu mercedes sau cu ochelarii de soare in club,dar am avut,nu conteaza de ce mi-am facut sau ce am facut cu el.Contu nu mai exista ce-i drept,cand am vazut ce lume imi lasa comentarii,ce comentarii sau ce lume imi da add.pur si simplu e pierdere de timp,si totusi,de ce sa apara persoana mea intr-un mediu plin de idioti.so,it's gone.Pe scurt,as putea face o schema matematica cocalar(blog +mirc) = hi5 ..... cam asa ceva

Exemplele pot continua,si nu tin numai de internet.Ganditi-va la cazinouri ( ce inseamna un cazino in america si cum este el privit,ce oameni se duc acolo si ce atitudine) si cum e la noi.exemplu perfect.Alte exemple.,sunt atata de multe incat nu cred ca as avea timp sa le expun: pe internet absolut orice serviciu in care taranu-roman se poate exprima: trackere,huburi (devenisera la dracu un fel de cult acu cativa ani,toata lumea vb despre hub,ala e op pe hub,poate ajung si eu,sunt smecher pe hub,il am in lista de mess pe x),apoi trackere,e lafel,lumea se misca in functie de perioadele de freeleech,cand e freeleech e invazie la Real pentru dvd'uri...forumuri,acelasi lucru ca si hub'urile si asa mai departe.In viata reala ce sa mai zic...Taximetria,o comparatie cu ce inseamna,cum e privita,si cum se comporta lumea in raport cu acest serviciu,transportu in comnun (cum il vedem,ce facem in autobuz si asa mai departe)...telefoane mobile (acest capitol e infinit,...nokia se zbate si pune mp3 player pe telefon si tot ce iti vine tie in minte e sa asculti muzica la el..pe strada..) ....

Romania e criminala.Tot ce intra in aceasta tara prinde o tenta de prosteala,taranime,prost gust,manele si nu in ultimu rand....ingamfare.Ce ae fi romanu fara lauda si ingamfare,cand el sarmanu e un fir de praf psihic.Nu cred ca e tara care sa pretuiasca prostia mai mult ca noi

Sper ca nu v-ati plictisit cititind chestia asta,dar pur si simplu nu mai puteam si imi cer scuze pentru eventualele greseli de ortografie (tastez,nu scriu cu pixu').Asta e romania,bloguri cu filme de pe youtube,fete sexy de 12 ani si contraste puternice intre bogatie si prost gust.Se pare ca banii nu pot cumpara orice..( DS.INsomnia)

De la PODI apreciere!!!

Niciun comentariu: