ROMANIA!!!! MARELE MEU UNIVERS!!?!!!:))

MAI ANIMALELOR!!!GAOZARILOR!! TARA LUI ALMANAHE!! CARE ESTE!!!! PAC!!PAC!!!! PASARICA!!,,CIGANGA PUTITA,,!! CIURUITILOR!!! V-AM FACUT SI LA ALEGERILE ASTEA!!!!!

joi, 7 ianuarie 2010

CATRENE MESTESUGITE!!! UN FEL DE S.R.L. FARA ACTIUNI!!!


JOC: versuri pe rime date


Din cartea 'Viziunea Vizuinii' de Marin Sorescu . Sper sa va placa...pentru ca solicita mintea mai mult decat alte preocupari.


Reguli:

1.Se vor avea la baza numai catrenele(pentru cei ce nu cunosc: strofe cu 4 versuri).
 
2.Se vor da 4 cuvinte,in ordinea dorita si care,in aceasta ordine sa formeze rima imbratisata,incrucisata,impreunata si chiar monorima.VA ROG,FARA RIME ALBE!
 
3.Cel care face o strofa are datoria, la randul lui, de a lasa alte 4 cuvinte spre dezbatere.
 
4.Se apreciaza ORIGINALITATEA si nu strofe aduse de prin stiu eu ce poezii.
 
ENJOY


Am sa incep eu prin a da cele patru cuvinte:

urgenta, lastuni, inocenta, minuni


cu privirea-i inocenta
se uita la doi lastuni
punand o intrebare urgenta:
-voi credeti in minuni?

floare, rece , chemare , dulce



hai paaaa!!! va astept cu versurile


De la PODI compozitiune!!!

3 comentarii:

Anonim spunea...

proba de microfon!!!!

Anonim spunea...

Cocalarul cu chemare
Tzap-tzarap si el c-o floare
For the pitzi lui cea dulce
Dead estem, noi este rece!

cocalar, pitzi, noi, dead

de la Mimosa

Anonim spunea...

Dead or not dead!
Cocalar si mare domn in cartier
Noi doi ne ducem la altar:
O pitzi surogat si un handicapat!

altar, handicapat, cartier, domn

de la Buba