ROMANIA!!!! MARELE MEU UNIVERS!!?!!!:))

MAI ANIMALELOR!!!GAOZARILOR!! TARA LUI ALMANAHE!! CARE ESTE!!!! PAC!!PAC!!!! PASARICA!!,,CIGANGA PUTITA,,!! CIURUITILOR!!! V-AM FACUT SI LA ALEGERILE ASTEA!!!!!

luni, 11 ianuarie 2010

INTOARCERI SPRE MAI BINE!?


     O întrebare meschină mă bântuie mai rău ca o fantomă. Dacă am avea şansa să ne decidem singuri soarta, oare am alege alternativa favorabilă? Sau, mai exact!, dacă ne-am putea întoarce-n timp (cei care au văzut „The butterfly effect” ştiu la ce mă refer) am reuşi să ne schimbăm trecutul ca să ne fie tuturor bine? Oricum, ultima întrebare este mai mult utopică. De când ne interesează de alţii? Totul ţine de o conjunctură mai mult sau mai puţin favorabilă. Atunci când te naşti, eşti „obligat” să-ţi iubeşti familia. Cu toate că nu tu ai ales să apari pe lume sau să ai parte de asemenea rude (uneori jalnice, patetice sau cum vreţi să le numiţi). 

     Societatea în care trăim are în esenţă o doză mare de perversitate. Aşa numitele norme sociale impuse de fosile mişcătoare sau snobi însetaţi de o dreptate imaginară apar ca fiind acceptate de Societate (ca instituţie!), când, de fapt, ele ne sunt induse de tâmpiţii care într-un anumit moment s-au aflat în centrul atenţiei. 


     Omul este, prin însăşi natura sa, un resemnat. Şi unele animale obişnuiesc să trăiască o viaţă întreagă într-o cuşcă ruginită, plină de păduchi, cu zoaie şi excremente care nu odată se amestecă între ele oferind „specialitatea casei”, DAR, în momentul în care beţivul de îngrijitor uită portiţa între-deschisă, „blestemata de fiară” părăseşte fără ezitare închisoarea, măcar pentru a trăi o clipă de libertate. Câteodată este de ajuns. Însă, în cazul nostru, al oamenilor, uşa rămâne mereu închisă.


Hai paaaaa!! Ca v-am pus mingea la fileu!!!


De la PODI jonglare!

Niciun comentariu: