ROMANIA!!!! MARELE MEU UNIVERS!!?!!!:))

MAI ANIMALELOR!!!GAOZARILOR!! TARA LUI ALMANAHE!! CARE ESTE!!!! PAC!!PAC!!!! PASARICA!!,,CIGANGA PUTITA,,!! CIURUITILOR!!! V-AM FACUT SI LA ALEGERILE ASTEA!!!!!

vineri, 22 ianuarie 2010

UN STROP DE VESELIE. MARCA PASTOREL TEODOREANU!

   Ati auzit voi de Pastorel Teodoreanu? Ma tem ca nu prea....!!Omul este genial si in perioada interbelica a incantat cu catrenele sale mestesugite auditoriul. Azi m - am hotarat sa vi l impartasesc si voua, dragii mei cetitori! Sa l ascultam!!



Sadoveanu era dator cu nişte bani la Păstorel. Se ştie că Sadoveanu era mai zgârcit ca un scoţian. Au trecut luni fără nicio mişcare din partea lui. Păstorel compune. Şi compune bine. I-a tras-o!





 


De-ar fi să mori (cam ar fi cazul)
Să nu-mi laşi bani,
Să-mi laşi obrazul
Să-mi fac din el bocanci.


Epitaful lui Pastorel, scris de el insusi:

Aici doarme Pastorel,
Baiat bun si suflet fin,
Daca treceti pe la el,
Nu-l treziti, ca cere vin!

Si alta scrisa cind era internat cu probleme de ficat (sau de plamini, nu mai stiu), in Dealul Filaretului, la un sanatoriu situat pe Soseaua Viilor (in Bucuresti). Cica asta a fost ultima lui epigrama, a murit dupa citeva zile:

Culmea ironiilor
Si risul copiilor
Sa pun punct betiilor
Pe Soseaua Viilor!



Frate cu Ionel Teodoreanu, Patrorel scria cele mai  incantatoare si siropoase gunoaie literare din cate am citit. Dar mergea, prindea bine si nu deranja pe nimeni. 

Si asa de incheiere:))


Statuii ostaşului sovietic

Soldat rus, soldat rus,
Te-au ridicat atât de sus,
Ca să te vadă popoarele...
Sau fiindcă-ţi put picioarele?

Votaţi soarele

Când te văd aşa pe garduri
Şi cu raze împrejur,
Mai că-mi vine să te-asemui
Cu o gaură de cur!


Hai paaaaaa!!! Sper ca v-am convins cu geniul domnului Patorel!!

De la PODI elocinta! 

Niciun comentariu: