ROMANIA!!!! MARELE MEU UNIVERS!!?!!!:))

MAI ANIMALELOR!!!GAOZARILOR!! TARA LUI ALMANAHE!! CARE ESTE!!!! PAC!!PAC!!!! PASARICA!!,,CIGANGA PUTITA,,!! CIURUITILOR!!! V-AM FACUT SI LA ALEGERILE ASTEA!!!!!

sâmbătă, 30 ianuarie 2010

INTERPELARI MEDICALE. SAU DEONTOLOGIA AROGANTEI!

Vreau sa-mi explicati si mie de ce sunt medicii aroganti...

Si mai mult vreau sa-mi explicati de ce sunt aroganti copiii care inca nici macar nu stiu sa stearga praful de pe 'epoletii' medicilor...

Si mai mult vreau sa stiu de ce ma persecuti si ce nu-ti convine la 'mutra' mea de nu-ti convine orice-as zice...cand vin la cabinet.

Vreau sa-mi spui de ce nu as fi cult, educat, civilizat, informat...

Ca daca tot 'n-am crescut eu cot la cot cu tine' nici tu n-ai crescut cot la cot cu mine sa vezi ce si cum fac eu...

Vreau sa-mi spui daca pricepi ca fiecare om se pricepe la ceva, face ceva, munceste ceva, si probabil esti la fel de bata la istorie, economie, engleza, sofat sau biliard cum sunt eu in materie de medicina...

Asta nu-ti da dreptul sa manifesti aroganta ca si cum voi ati fi Dumnezeul atotputernic care ia durerea cu mana...

Hai paaaaa!!! ca deja ti am dilatat mintea !!!

De la PODI examinare!!!

Un comentariu:

Anonim spunea...

la fix articolul, aseara a trebuit sa trag o vizita urgentelor si am zis ca daca un singur doctor isi mai da ochii peste cap, o sa-i dau eu una dupa ceafa sa isi revina...