ROMANIA!!!! MARELE MEU UNIVERS!!?!!!:))

MAI ANIMALELOR!!!GAOZARILOR!! TARA LUI ALMANAHE!! CARE ESTE!!!! PAC!!PAC!!!! PASARICA!!,,CIGANGA PUTITA,,!! CIURUITILOR!!! V-AM FACUT SI LA ALEGERILE ASTEA!!!!!

miercuri, 13 ianuarie 2010

COANA EUROPA SI MOLDOVENII!!!


   Intamplator am dat peste un forum din Chisinau. Mi - am zis ca i interesant de stiut ce gandesc fratii nostri despre lume si am intrat pe un topic in care cei plecati din republica, in pribegie, isi povestesc perceptia lor despre locurile in care traiesc si care este calitatea doamnelor si domnitelor din tarile in care s-au asezat. Sa -i ascultam, dragii mei.




Povestitorul 1

 ,,Ei bine , eu traiesc in Spania de 6 ani , si cu parere de rau din ziua in care am venit aici si pina in ziua de azi nu am intilnit NICI un spaniol care sa fi auzit de Moldova :-((((((( La drept vorbind m-am dezamagit foarte mult in aceasta tara , nivelul cultural si economic e cu mult mai jos ca a altor tari cum ar fi Franta , Italia sau Germania . Chiar zilele acestea vorbeau la televizor ca Spania va atinge nivelul Frantei in anul 2215 !!!!!!!!!!!!!!! iar a Germaniei prin 2500 !!!!!!!!!!!!!!! si asta o spuneau propriii spanioli . 

Una din traditia cea mai veche a Spaniei cum ar fi corida , nu pot sa o sufar , nu am fost niciodata la una si nici nu vreau sa ma duc , mi-a ajuns sa o vad o data la televizor , si spunind ca ma bucur cind toreadorul e inpuns de toro (bou) , cred ca spun totul . Prefer sa vad cum e ranit omul , inainte de a vedea cum ucid bietele animale , care nici nu sunt ucise dintr-o data macar , dar inainte isi bat joc cum pot de ele si apoi ii infig sabia printre coaste pentru ca sa ajunga la inima , si daca bietul animal nu moare nici atunci , atunci il inpung su o sabie mai mica dupa cap , si momentan cade mort ...... Eu nu pot sa privesc asta .... e o traditie prosteasca , care ar trebui sa DISPARA!!! Alta traditie , inca mai primitiva ( drept ca a ramas in foarte putine sate ) , nu stiu la ce sarbatoare , sa arunce o capra VIE , de pe clopotnita satului ..... si apoi sa o primble prin tot satul batind din palme (capra plina de singe si cu matele afara) ..... cred ca ajunge pe azi de traditii urite , imi voi aminti vre-o una mai frumoasa si o voi scrie de asemenea biggrin


Povestitorul 2


,,Eu am vizitat multe tari, dar cel mai mult m-a impresionat Germania. Noi nu cred ca vom ajunge la nivelul ei vreodata, mai ales atit timp cit exista oameni care zic ca vorbesc limba moldoveneasca. Dar nu mi-a placut raceala din inimile nemtilor.,,

Reactie la povestire


,,la mine s-a creat in urma lecturarii mesajului de mai sus un portret de ansamblu al nemtilor: toti deopotriva de destepri si de ne-simtiti [ei, asta la figurat, adica sunt ghidati prin viata de niste inimi reci. De fapt poate anume aceasta ii si ajuta in unele cazuri. Ca noi, cu sentimentalismul nostru nu mai ajungem departe]
Asa o fi fiind? rolleyes
,,


Reactie la reactie


,,Intradevar sunt reci. Odata, fiind in ospetie, pe neasteptate a venit fratele celor ce ne-au invitat si nu a fost pus la masa, ba chiar vorbeau cu el, fiind intorsi cu spatele.
Ma bucura faptul ca noi nu avem raceala asta in inima.,,


Povestitorul 3


,,Eu trăiesc în Bulgaria deja 5 ani. Pot să spun că aici nivelul de trai e
mai înalt'Dar nu cred că o merită. Bulgarii trăiesc în familie-cel mai
important lucru pentru ei.Nu-s băutori prea mari,fumează,umblă pe
cafenele şi după femei.Nu mi-e rău aici,dar totuşi iubesc moldovenii
pentru că pot să se bucure de viaţă din plin...,,


Povestitorul 4


,,M-am nascut si eo In Russia am trait pin la 4 ani acolo:) Totul era bine dar exista un singur dar...:) Era frig de de doamnefereste + Noapte polara..:( uff:( Si am hotarit sa ne intoarcem in tara:0 MAi aproape de bunici si neamuri:) Iaq asha tongue smile
Nui Rau in moldova chiar asa de tare...tre sa incerci s te invirtesti mai repede ca sa capeti mai multz banisori:) ,,


Reactantul si femeile


,,despre femeile din strainatate nu-ti pot spune nimic, dar am auzit multe ce fac ale noastre de aici din moldova cind se duc acolo. Nu era de ajuns ca suntem vestiti prin faptul ca avem o tara saraca, dar acum ca avem si femei ........ sad , imi pare rau sincer ,,

Reactie la reactant


,,Femeile sunt peste tot la fel! Numai gura omului stii cum e... celea care stau acasa, nu sunt mai bune!,,

Chistruii din reactie


,,t-o eshit un inger din gura, drept. Va spun un caz. Ma uitam la MIss USA si camera de filmat trecea pe linga rinduri, mama draga numai chistruiete.,,

Un alt povestitor


,,eu locuiesc in Irlanda de 4ani.Din prima clipa de cind am ajuns aici am urit aceasta tara-e scirboasa,dar m-am obisnuit,si ii spun multumesc p/u ca mi-a dat posibilitatea sa muncesc si sa invat aici.Oamenii sunt reci si porcosi.Ei bine nu toti dar marea majoritate.dar acum au invadat si rominii.E plina tara de tigani.vin cu shatra aici.nu as schimba tara mea pe asta cu tote ca nivelul de trai e mai bun.Stiti cum ei traiesc-toata saptamina muncesc pentru ca incepind de vineri sa mearga la crisma(PUB)si sa bea toti banii. wink,,

Un povestitor de prin Romanica


,,Eu sunt in Romania de 7 ani...Am facut si liceul, iar in prezent sunt la facultate. Ce pot sa spun este ca sunt oameni si oameni. Din liceu am ramas cu sechele , eram tratati altfel *nu in sensul bun...in fine....In schimb la facultate am cunoscut oameni pe care ii respect si care ma respecta. Oameni extraordinari care m-au privit ca pe un ROMAN si care mi-au vorbit cu multa caldura despre Basarabia. Exista si un proverb... Nu exista padure fara uscaturi... Conteaza foarte mult si educatia primita in familie.... Sincera sa fiu cand plec acasa aud multe persoane spunand.....romanii astia, nu-i suportam....etc.....pai cum putem sa cerem noi respect din partea lor cand la noi exista astfel de conceptii.... dont conteaza sa nu uitam ca suntem oameni....si ca in fiecare din noi *traieste un suflet de roman. Cel mai mult ma deranjeaza cand se fac asocieri gen...basarabean=rus insa cel mai socant si mai dureros este ca exista oameni care chiar se identifica si se cred rusi. rusine...... oops
p.s sper ca nu am suparat pe nimeni,,
 
Din povestile adolescentilor

,,Salut! Am 16 ani si traiesc in portugalia de 6 ani. Pot sa zic ca nu scimb Moldova pe 30 de portugalii. Aici tara e Bogata in economie doar scolile nici nu vorbesc...au niste conditii rele... imi aduc aminte ca prima scoala in moldova era in satul Isacova... conditiile sunt 30 ori mai bune... Aici elevii sunt niste prosti in fiecare an 30-50% ramin clasa wacko ...Pot sa zic ca sunt foarte rasisti si nu numai cu stariinii care vin in tara, cu ei tot sun rasisti daca nu folosesti imbracaminte (Nike. Adidas, etc..) esti exclus dintre ei... Pe scurt aici viatza pentru un elev ca si mine e grea sad ...Acuma despre fetele portugeze... xD nici nu ma uit la ele. Majoritatea sunt niste proaste si foarte rele la gura.. Frumoase nus, numi plac de loc... 80 % din populatii sunt cu exces de Grasime.:bag: ,,
 
Omul cu concluziile

,,nu as zice ca moldovenii is usha de biserica.is niste cazioli si tarani toti.nu e ca am aerul ista de orasean( fiind totusi din chisinau), dar asta e realiitatea.ca si la chisinau aveam vecini care isi bateau femeile, si potlogari de istea chipurile crutie, dar pe alta parte niste prosti ca se luau asa de tine numai de dragu luatului......
aduceti-va aminte cine suntem, ca daca eram mai hitri nu ajiungem asa de a pula prin toata lumea si jigniti de toti idiotii istea care au doar pasaportul de vest european...
aduceti-va aminte de drujii din md care la betie tot era ghine, daca erai intrun cicatzel nui gaseai pe nici unu,,,,
toti is la fel...doar banu face diferenta....jignit in europa dar si de moldova mie sila...
sorry, daca vam jignit, dar chipurile aici pe forum is tineri iestit in lume si cred ca se poate vorbi mai liber si real,,
 
Concluzia 2
 
,,nu stiu cum e in portugalia, dar in italia cit priveste studiile e destul de serios..simti ca esti la universitate(avind de pregatit p.u examen de la 600 la 1000 pagini, dar avind libertatea de a sustine examenul cind esti tu pregatit si de cite ori vrei tu, sunt oameni care termina si la 40 ani lucrind paralel)de copiat nici vorba......
daca ar fi asa si la noi, nu ar mai fi la asem oameni care in anu 4 nu stiu cine i Keyness, si nu ar mai fi 98% din tineret cu studii superioare pe baza sclaviei parintilor in italia sau portugalia sau.......asa mai departe....,,
 
Concluzia 3

,,cel mai tare cind ma intristeaza si ma sperie gindu ca sa nu am 50 ani, sa am masina, casa si cont, dar sa fiu singur, sau chiar de am o sotie mofturoasa sa nu am un prieten cu care sa vorbesc liber si ce am pe suflet, sa fie alaturi si la un milion de euro si la un milion de euro in datorie,,,,sa se uite la mine cine s eu, nu ce am...dar fiind realisti asta nici in germania, nici italia asta °a mea° nici in moldova asta a noastra no sa gasim......sistemu se schimba,.....si lumea e lume peste tot......cu aceleasi pacate......hai noroc la toti......o bere din parte mea la toti cei ce gindesc liber.....ca doar suntem la "cafenea forum", nu????
sanatate baieti si fete mari,,
 
Ocluzia concluziei
 
,,ei...chair e strashnik ce sa fac femeile moldovenshe aici,,,,,se fut cu toti moshnejii..mamma mia....e jale patzani.....e jale....+romanii or fi ei oameni buni , dar cei de acasa din rom, ca aistea de aici(italia) cum am vazut si cei din irlanda is magari mari..fac prostii, strica tot ce se poate strica cit si despre imagine.....mie rusine sa spun ca is romin( cu toate ca am luat si locul 2 la olimpiada la romana din chisinau)...spun ca i srus...si inrosesc, dar nam ce face...aici prima imagine face mult
fuck this image, dar fara ea nu maninci ,,
 
 
Hai paaaaaa!!! Ca v-am prezantat realitatea europeana vazuta prin ochii fratilor de peste Prut!!!
 
De la PODI disertatie!!! 

Niciun comentariu: