ROMANIA!!!! MARELE MEU UNIVERS!!?!!!:))

MAI ANIMALELOR!!!GAOZARILOR!! TARA LUI ALMANAHE!! CARE ESTE!!!! PAC!!PAC!!!! PASARICA!!,,CIGANGA PUTITA,,!! CIURUITILOR!!! V-AM FACUT SI LA ALEGERILE ASTEA!!!!!

miercuri, 20 ianuarie 2010

CURIOZITATI MATERNALE!


Intrebari despre sarcina

- Daca barbatul meu poarta boxeri si nu slip, sunt sanse mai mari sa raman insarcinata?
- Sansele cele mai mari le ai daca sotul tau nu poarta nimic.


- Si eu si sotul meu aratam foarte bine. Sunt sigura ca si copilul meu va fi frumos si as vrea sa apara in reclame. Cui ma pot adresa in acest sens?
- Psihologului tau!


- Poate sexul, in ultimile luni de sarcina sa provoace travaliul?
- Doar daca sexul e intre sotul tau si o alta femeie.


- E important sa fiu alaturi de sotia mea atunci cand naste?
- Nu, atata vreme cat temenul de "pensie alimentara" nu te sperie.


- Nasterea poate provoca hemoroizi?
- Nasterea poate fi folosita ca si cauza pentru orice problema pe care o ai.


- Sotia mea a nascut saptamana trecuta. Cand isi va reveni?
- Cand copilul va termina facultatea.


etete solutii!!! hai paaa!!!!

Un comentariu:

Margeluta spunea...

Doamne ce am mai ras!:)))))))))))