ROMANIA!!!! MARELE MEU UNIVERS!!?!!!:))

MAI ANIMALELOR!!!GAOZARILOR!! TARA LUI ALMANAHE!! CARE ESTE!!!! PAC!!PAC!!!! PASARICA!!,,CIGANGA PUTITA,,!! CIURUITILOR!!! V-AM FACUT SI LA ALEGERILE ASTEA!!!!!

sâmbătă, 2 ianuarie 2010

ZA UNICUL!!! SAU TATUCUL POLITICII ROMANESTI!!! RESTUL SUNT ZA DILETANTS!!!

   Diletantismul e nobil, şi cine e distins e diletant. Şi dimpotrivă, vulgar e tot ce-i breaslă, specializare şi profesionalism.


Să facem un bilanţ. Breaslă, specializare şi profesionalism? Nici vorbă de aşa ceva.

Dar distins? Chestiune spinoasă: nu prea e distins să zici că eşti distins. Aşa e, dar am probe. Pe câte din volumele primite nu scrie "distinsului cărturar"? Aşa că, ce-mi mai trebuie?

   Aţi bănuit vreodată că diletantismul e îndeaproape înrudit cu demonicul şi cu geniul?Ce-i drept, n-am bănuit nici eu. Cum o scot la capăt? Trag aer în piept şi proclam: asta-i acum! Dacă am ajuns eu până aici, n-o să mă înec la mal. Demonicul şi geniul? Fac eu rost cumva.

Concluzia e una singură: sau Goethe, sau nimic! Aceasta i solutia!!!

Hai paaaaa!!! Ca o sa incep lectura!!!

De la PODI reorientare!!!

Niciun comentariu: