ROMANIA!!!! MARELE MEU UNIVERS!!?!!!:))

MAI ANIMALELOR!!!GAOZARILOR!! TARA LUI ALMANAHE!! CARE ESTE!!!! PAC!!PAC!!!! PASARICA!!,,CIGANGA PUTITA,,!! CIURUITILOR!!! V-AM FACUT SI LA ALEGERILE ASTEA!!!!!

miercuri, 6 ianuarie 2010

TEORIA OPTIMISMULUI!!!!

     pff … ce dimineata, ce plictiseala, ce oboseala. parca nu am chef nici sa dorm nici sa fac nimic … m-am gandit sa scriu ce-mi trece prin minte sa vad totusi daca e asa de diferit modul de gandire care il ai seara tarziu cand esti somnoros fata de dimineata devreme … pana mea stau si ma gandesc daca sunt destept sau prost… si banuiesc ca fiecare e chiar asa cum crede … dar cred ca e mai bine daca te crezi destept si de fapt esti prost … pentru ca pana la urma ce conteaza daca esti prost pentru altii atata timp cat tu crezi ca esti destept? poate esti atat de prost incat nici nu iti dai seama ca toata lumea te crede prost si tu de fapt de simti bine crezand ca esti destept… cu cat stau mai mult sa ma gandesc daca sunt prost sau destept mi se face mai frica… ok sa renunt la gandul asta… sunt … intre :) si incep sa cred ca de fapt ceea ce crezi pana la urma asa e… ma uit la culoarea de pe perete si cat de rosie e ea parca daca cred destul de tare ca e neagra si imi spun asta incontinu al naibii ca se innegreste … mda deci ce are rost sa fii trist si suparat sa le dai pe emo si sati plangi singur de mila cand de fapt cu asta te afunzi si mai tare parca… unii zic ca optimismul e pentru oameni prosti si naivi care nu privesc realitatea cum trebuie … spunand cei stresati de probleme in general… or ei prosti si naivi da macar is fericiti … pai dah si daca 1 saptamana ma prefac ca sunt fericit al naibii ca a 2a saptamana chiar sunt… pana la urma cred ca totule depinde de ce gandesti tu si de ce vrei tu sa crezi. anturajul se pare ca are o mare parte aici din moment ce in fiecare zi cineva iti spune ca esti urat pana la urma devii chit ca ai fost fotomodel … bah da nu stiu ce ma apucat… ma duc sa fac o cafea!!!.

hai paaaaa!!!! 

de la PODI algoritm!!!

Niciun comentariu: