ROMANIA!!!! MARELE MEU UNIVERS!!?!!!:))

MAI ANIMALELOR!!!GAOZARILOR!! TARA LUI ALMANAHE!! CARE ESTE!!!! PAC!!PAC!!!! PASARICA!!,,CIGANGA PUTITA,,!! CIURUITILOR!!! V-AM FACUT SI LA ALEGERILE ASTEA!!!!!

duminică, 31 ianuarie 2010

LIMITARI SI DELIMITARI

   Te-ai jucat baba-oarba vreodata? Ce ai face daca nu ar fi doar o joaca? Daca ai fi inchis doar pentru ca esti orb? Un orb de alb? Ai merge in patru labe pentru a gasi patul..sau toaleta..sau aerul insusi?



   Te-ai lasa pe vine crezand ca nimeni nu te vede? Ai calca in propriile excremente fara sa simti dezgust..? Ai musca din orice material digerabil..? Ti-ai lasa femeia sa fie violata de 4 barbati pentru a obtine mancare? Ai putea sa-i mai atingi vreodata pielea ranita si murdara fara ca ea sa te urasca?

   Bineinteles ca ai face-o. Fiindca ceea ce conteaza este supravietuirea.



    Asta inseamna ca ai si ucide ?!!

Hai paaaaaa!!!! Ca v-am predat disperarea!!!
De la PODI de/limitare!

2 comentarii:

Margeluta spunea...

Doamne..dar ce ganduri sinistre iti bantuie capul mai Podi!Eu nici nu vreau sa ma gandesc la asa ceva! Ar fi ingrozitor!

Masaj erotic Sibiu spunea...

un blog interesant am citit cateva articole foarte bune