ROMANIA!!!! MARELE MEU UNIVERS!!?!!!:))

MAI ANIMALELOR!!!GAOZARILOR!! TARA LUI ALMANAHE!! CARE ESTE!!!! PAC!!PAC!!!! PASARICA!!,,CIGANGA PUTITA,,!! CIURUITILOR!!! V-AM FACUT SI LA ALEGERILE ASTEA!!!!!

luni, 28 septembrie 2009



CINE I MAGARUL?

DE PE GENUNCHI ZICERE




Din autogara Craiova. In zorii zilei, alaturi de alti proletari grabiti spre job. Categoria, navetisti fara frontiere. Sunt doua ore de cand trezita mi constiinta, greu domne, dimineata. Si dupa un ochi grabit, aruncat pe satucele mele, cu mare emotie, sa nu se fi intamplat ceva in trib, alerg spre autogara. Cafeaua de dimineata mi se pare acum un vis in comparatie cu cea servita la botul calului. Vorba poporului proletar. Companionii mei de carcei din autogara, servesc cafeaua la pachet cu bere. Basca si ceva vodka. Figuri vesele si fericite, haine ponosite si palme batucite de munca la patron. Viata se misca. Are ritmul ei. Observ si imi notez in gand. Meseriasi in gasca si profi extenuati si deprimati se zgribulesc si se amesteca timid. Au toti acelasi gand. Chenzina. Numai atitudinile difera. Intelectuali mi par posci si resemnati, tacuti si cu privirile pierdute n gol. Galagiosii cafengii cu plasele de rafie la purtator, vibreaza, trag aghioase, se imping, se njura si traiesc. Va intreb pe voi, ce i drept la noi in tara? O viata ponosita la patron, un snaps la crasma si zece clase duse pe ghidon, pardon, stiti voi ghidonul din popor!Sau ani pierduti cu nasul in carti si teluri mari si vise de sezon? Hai paaaaaaaaa!!! Ca vine rata de Drobetaa!!


De la PODI cantare!

Niciun comentariu: