ROMANIA!!!! MARELE MEU UNIVERS!!?!!!:))

MAI ANIMALELOR!!!GAOZARILOR!! TARA LUI ALMANAHE!! CARE ESTE!!!! PAC!!PAC!!!! PASARICA!!,,CIGANGA PUTITA,,!! CIURUITILOR!!! V-AM FACUT SI LA ALEGERILE ASTEA!!!!!

joi, 24 septembrie 2009

DRAGII DE EI! TOT ROZ AU AVUT IN CAP IN DECEMBRIE 89! NU-I UITATI, CA EI NE DAU PAINEA ALBA SI ROZUL FIECAREI ZILE!



ROZ. Dar nu orice roz, ci acela ce-l vezi la tv si-l cauti toata viata. La un covrig cu sare si o cafea, in aceasta dimineata m-am gandit la clipele rozosante din cotidianul meu. Slujbas la stat, cu simbrie de argat, rozul imi apare doar in momentul cand scot banii de pe card. Apoi dispare. Este o stralucire de o clipa, o bucurie care te tine doar cat sa vezi acea eruptie de roz. Apoi intri in rutina. Insa rozul nu se lasa mult astepta. Si are o dulceata care te tine mai mult, pentru ca vine din prietenie, din inima. Bunaoara, zilnic imi sare n fata Mimosa. Poate ca i Leoaica tanara a lui Nichita. Inca nu am identificat aspectul in punctele sale esentiale. Cert este ca atata pofta de vorba emana din buricul degetelor incat tastele cred ca se incing si messul incepe sa tremure. Randurile curg suvoi, trase parca din mitraliera. Si rozul apare. Ce-i drept, Mimosa stie ca o sa palesc curand si mi tufleste apelativul drag mie si multor barbati, de virus la moda, cu talente de killer.

Si mai sorb din cafea si mi zice neata lele Marioara din Mardastet. Mereu cu n gand bun ce –mi oblojeste nelinistile. Credeti voi ca vorba aceasta de suflet se obtine usor ? Nici gand, mafiotenia de lele Mariuca mai plange noaptea, il mai trezeste pe Vladone, dar dimineata genereaza roz. Si –i ciuda tare de culoarea asta ! Ca Nasu rade tot orasu! Am spus. E dur ! si-mi spune, iara te-ai tampit moncher !!

Ei da ! si rozul curge linistit, spre multumirea mea. Pana te saturi de atata roz si spui : Hai paaaaaa !

Na ! ca am scris fara sa amenint cu tepusa fundul tabacit al natiunii ! de unde bai nene atata Roz? Ca-i criza!

De la PODI mixare.

Un comentariu:

Cristina Douglas (Mihală) spunea...

Uite ca incepe sa prinda mustrarea de dimineata. Acu' nu pentru ca m-as regasi pe undeva, da' tonul blind si atitudinea pasnica parca mai aduce a omul preistoric si calm pe care-l cunosc. :D Ginduri de-astea de-ale tale, cind inca esti somnoros si nu apuci sa faci iara inventarul tuturor napastelor, parca aduc a roz...
P.S. Urita culoare, zau asa! De ce s-o zice ca vezi viata in roz?! Mie mi se pare ca-ti induce depresie culoarea asta! :p