ROMANIA!!!! MARELE MEU UNIVERS!!?!!!:))

MAI ANIMALELOR!!!GAOZARILOR!! TARA LUI ALMANAHE!! CARE ESTE!!!! PAC!!PAC!!!! PASARICA!!,,CIGANGA PUTITA,,!! CIURUITILOR!!! V-AM FACUT SI LA ALEGERILE ASTEA!!!!!

luni, 7 septembrie 2009



Job Application

Bogdan XXXXXX

Adresa: str. Izvor nr. XX2,IASI Telefon: 0XXX519724

Email: XXla00@yahoo.com

Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:14.08.2005

Stagiu militar: da
Obiectiv Obiectivu meu secret e sa ma angajati. Asta vreau de fapt,pentru ca nu mai rezist in constructii.

Va rog din inima sa va rupeti 2-3 minunte si sa vedeti de ce sunt in stare.

Salariu: 160,00 EURO / luna

Beneficii: Niste sefi atenti cu mine, care sa ma inteleaga si sa ma iubeasca pentru cum stiu eu sa-mi fac treaba.

Totodata,munca mea ar fi in van, fara masina de serviciu, telefon,treining si pantofi. Recunosc ca mi-as mai dori un colectiv unit,

serios, dispus la program prelungit si nemultumit de nivelu salariilor. In final - asta e un vis mai vechi- as vrea sa pot merge pe apa,

ca Mantuitorul, macar o zipe saptamana. Bunica sta intr-o zona inundata.

Tip job: Part time, Full time, Project Based

Departament: Public Relations, Mass Media/Jurnalism, Advertising/Agentipublicitate, Servicii Secrete/Servicii Paza Protectie

Oras de domiciliu: IASI

Oras de lucru: Bucuresti, Cluj-Napoca, Iasi, STRAINATATE

Nivel Cariera: Entry-Level/Primii 3 Ani Exp

Disponibil: 08.05.2006

Experienta TELEPAT 02.05.2002 - 08.07.2003 Firma:Banca Religiilor Departament: cercetare Oras lucru: Iasi Salariu: CONFIDENTIAL

Domeniu Activitate Firma: Deci societatea la care lucram activa in domeniul adevarurilor general acceptate.

Obiectu de activitate al firmei era sa-i faca pe clienti sa-si dea seama ca se poate si mai rau decat credea ei ca se

poate.Intr-un fel, noi le faceam un serviciu. Veneau oameni la noi cu greutati, isi depuneau banii (aveam dobanda buna tare)

si asteptau sa castige cat le promiteam noi.

Noi insemnand eu si cu un preten de-al meu Costel. In momentul in care ii fraieream - pentru ca da, ii fraieream - oamenii isi

dadeau seama ca le era mai bine inainte sa vina la noi.Ii ajutam astfel, chiar printr-o metoda neortodoxa, sa realizeze ca castigurile

materiale sunt efemere si nu le iei cu tine in mormant. Dintr-un sondaj realizat dupa ce am dat si noi faliment, a rezultat ca peste 83 %

din cei pe care i-am fraierit n-au mai fost niciodata fraieriti de alta banca.Ei, si daca privim inapoi si tragem o linie, asta si am dorit de fapt.

Responsabilitati: Pentru ca am o fatza charismatica si doi ochi extrem de patrunzatori,responsabilitatea mea era sa-i ametesc pe clienti.

Fiind expert in limbaju nonverbal si cunoscand in detaliu tehnicile de persuasiune folosite de indieni, am reusit, pe parcursul a 2 ani de zile,

sa imi dezvolt un sistem infailibil de smecherii bancare. Recunoscca au fost si oameni care s-au prins ce fel de vulpoi sunt si am

suferit mult din cauza asta. Dar niciodata nu m-am dat batut, pentru ca, asa cum zicea si Einstein: “Nu incerca sa ajungi om de succes.

Incearca sa ajungi om de valoare”.

Recomandari: Nu-mi place sa ma laud, dar imi permit sa subliniez faptul ca pot fi recomandat cu usurinta de orice politist sau procuror din Iasi.

Lasand la o parte functionarii MAI, legaturile mele cu diverse personalitati din lumea buna a capitalei - Ana Lesko, Sarmalele Reci,

Bamby sauIndigo - sunt deja cunoscute, asa ca le voi trece si pe ele pe lista celor care imi pot da, la nevoie, o recomandare tzeapana.

Realizari: La inceput n-am avut nici o realizare in firma, pentru ca era si campionatu mondial de fotbal si ne maiuitam la meciuri.

In timp insa, am dovedit superiorilorca nu degeaba au avut incredere in mine cand mi-au intinsun deget. Am inceput sa lucrez peste program,

sa lucrezacasa, sa lucrez in somn, am devenit atat de obsedat demunca mea incat mi-am si scris pe un tricou cu pixu “Muncainobileaza pe om.

Munca e bratara de aur”. Cum erade asteptat, sutele de ore sacrificate in favoarea cariereimi-au afectat insa viata sentimentala,

pe cea spiritualasi circulatia periferica. Cand mi-am dat seama ce se petrececu mine - ca mi-a spus o matusha ca arat rau - era dejaprea tarziu.

Ajunsesem sa ma fraieresc si pe mine cu bani.

Beneficii: Sigur ca am avut bonuri de masa, sigur ca am avut masina, sofer, asigurare de viata si alte si alte beneficii,pe care nu le mai tin

minte deoarece mi se pareau absolut normale la acea data.

Studii: Am terminat la propriu liceul “Stefan Moisil Budashu” dinIasi, sectia viticultura. Am fost singurul din generatie care a obtinut

in fiecare an premiul unu, doi si trei. Dupa liceu, am facut o pauza de2 ani, ca sa ma distrez si sa-mi traiesc viata la max.Dupa aceasta

intrerupere am intrat cu pila la Facultatea “Ion Ionescu de laCluj”, din Iasi, la sectia - Latina si mecanica fina. De ce sa mint, nu am.

Cursuri, certificari si premii * Mi-am luat doctoratul in psihologieinfantila, cu teza “Dece ne iubesc femeile in zilele cu sot?”

(coordonator proiect - domnul Marian Vanghelie). * Finalist al festivalului “Un copac cu flori”,unde m-am dus sa protestez ca nu inteleg titlul.

* Atestat cu diploma de clarvazator, certificat ISO 9001,eliberat de Consiliul Judetean Caracal, pentru faptul caam prezis rasturnarea carutei.

Aptitudini Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit): portugheza (avansat,incepator,avansat) turca (bun,avansat,bun)

Cunostinte PC: Pot spune ca sunt o persoana care tine pasul cu noua tehnologie.Cunosc la perfectie programele Winamp, Opera, Google sikituri.

Alte cunostinte, aptitudini sau observatii relevante pentruCVul tau - pot sa imi dau degetul peste cap; - sunt o persoana gospodara,

atrasa mereu de ceva nou; - urasc minciuna, calomnia si etichetarea; - simt nevoia sa am si eu un preten cu care sa vorbesc; - imi place sa

dorm in fan; -va rog din suflet sa ma angajati, ca nu mai rezist in constructii;

mini interviu 1. Care este cea mai mare realizare profesionala de panaacum? Faptul ca am avut unde ma duce si de unde veni.

2. Care este cel mai mare esec profesional de pana acum? Mi-am luat, din greseala, salariul in avans, intr-o zicand nu era nimeni in firma.

3. Unde va vedeti peste 5 ani? Pe DN 81.

4. Care este cel mai mare vis pe care-l aveti? Care esteidealul dumneavoastra in cariera? Mi-ar place tare mult sa pot face ceva deosebit

si folositorin acelasi timp. Nu cum am facut pana acum.

5. Care este jobul care credeti ca vi s-ar potrivi cel mai bine? Creator de reclame mascate. A doua optiune ar fi paznic,pentru ca

poti sa dormi la munca.

6. Descrieti compania ideala in care ati dori sa lucrati? O companie unde sa avem totul la discretie: pixuri, hartii,cerneala..

7. Care este departamentul in care doriti sa lucrati (aveti dreptul la o singura alegere )? Explicati de ce credetica sunteti potrivit si

de ce ati facut aceasta alegere! Nu ma intereseaza in ce departament lucrez si va explic si de ce. Sunt disperat.

8. Detaliati personalitatea dumneavoastra(hobbyuri, aspiratii, ce va motiveaza, stil de viata silucru, etc). Dupa cum se stie am o

personalitate complexa…un stil aparte, o imbinare de hard compact rock cu city house si etno. A fost foarte frig la filmari, dar am rezistat,

pentruca am avut o echipa minunata. Profit de ocazie sa o salut pe mama.

Niciun comentariu: