ROMANIA!!!! MARELE MEU UNIVERS!!?!!!:))

MAI ANIMALELOR!!!GAOZARILOR!! TARA LUI ALMANAHE!! CARE ESTE!!!! PAC!!PAC!!!! PASARICA!!,,CIGANGA PUTITA,,!! CIURUITILOR!!! V-AM FACUT SI LA ALEGERILE ASTEA!!!!!

marți, 29 septembrie 2009

TALHARII DIN VISE                                                         
Din nou cu mintea pe genunchi


   Se pare ca numai asa incepe neuronul sa accelereze. Sa nu mai patineze in gol. Doar ce m am trezit. Un exercitiu de vointa admirabil, ce mi se intampla in fiecare zi. La 16 fix trecute, cum pleoapele usor se lasa, toata incordarea zilei dispare si ma cufund intr-o visare. Un amalgam de ganduri se incalcesc, se calca pe picioare si se ingramadesc, sa ia primplanul de visare. Este ca o intersectie fara militian, nesemaforizata si in care toata lumea vrea sa treaca primul. Si uite asa incepe aventura.

Toate tumorile zilei mi se arata, mi se prezinta si se reprezenita, se proiecteaza si uneori chiar ma si agreseaza. In locul somnului lin si far de vise, a clipei de odihna absoluta, a energiei recuperate, ma bantuie amalgamul zilei. Si nu ma lasa. Imi da la coaste, imi scoate ochii, se combina cu alte foile de parcurs a altor zile, se repeta si se hiperbolizeaza. Caii verzi pe pereti imi dau tarcoale, mimosele se dau la mine si imposibilul se petrece. Personaje, care intr-o clipa reala mi par din filme diferite, aici se contopesc. Devin pereche. Traiesc. Este lumea lor. Bine ca le tin inca in cusca de aici!

Este 18 trecute si ma trezesc. Odihna am cerut si cu un potop de fabulatii m-am ales. Si totusi, misc si stau si le socotesc. Cum bata l toaca sa reusesc sa ma mai si odihnesc cand fiecare zi se scurge in acelasi ritm de criza, sperantele mereu le pacalesc si alte planuri nici nu indraznesc sa fac. Este acelasi sentiment ce l simt mereu de cand am devenit proletar, pe zi ce trece si cladesc, se face si se intampla ca zidurile ridicate, sa pice. Parca am trai pe nisipuri miscatoare si cu fiecare pas ce l faci sa te salvezi, nu faci deacat mai mult sa te afunzi. Cineva se ocupa cu trasul preslui de sub picioare.

Cred ca i politica nationala. Un mare test de uniformizare si ratare. Sa se aleaga cel mai resemnat model. Apoi sa fie scos pe banda prin clonare. Hai paaaaaaaaa!



De la PODI deraiere!!!! Ca dupa somn. Sa nu ma luati in seama!

Niciun comentariu: