ROMANIA!!!! MARELE MEU UNIVERS!!?!!!:))

MAI ANIMALELOR!!!GAOZARILOR!! TARA LUI ALMANAHE!! CARE ESTE!!!! PAC!!PAC!!!! PASARICA!!,,CIGANGA PUTITA,,!! CIURUITILOR!!! V-AM FACUT SI LA ALEGERILE ASTEA!!!!!

marți, 13 octombrie 2009

CAND TE IA VALUL, INCEPI SA DEVII OPTIMIST.


MIMOSA:    azi vreau f multe
MIMOSA:   azi multe cereri
MIMOSA:   as vrea sa pot sa simt in calatoriile mele lejeritatea de care ma bucur acasa
in casa
MIMOSA:   vreau sa nu ma intrebe oamenii de vorba
sa nu ma cerceteze sa nu se intereseze de varsta mea, de ocupatie, de status social si marital
MIMOSA: sa nu ma felicite si nici sa nu ma compatimeasca
MIMOSA:   vreau sa pot sa mananc din toate prajiturile din lumea asta
si toate felurile de mancare deosebite
MIMOSA: fara sa ma fac cat porcu
MIMOSA:   sa-mi permit sa fac multe
MIMOSA: sa sar cu coarda fara sa ma gandesc deloc
nici macar 1 sec ca mi-e frica de mor
V: sa o fac pur si simplu
MIMOSA: si mai vreau
MIMOSA: daca ai vreo pila la Mos Craciun
MIMOSA: poti sa-i dai copy si paste?

MIMOSA: la cererile mele?
MIMOSA: vreau sa-mi traiasca catelul cat traiesc eu

MIMOSA: si oamenii pe care-i iubesc sa traiasca tot cat traiesc eu

MIMOSA:   vreau sa pot sa-i fac mici pe toti, mici mici
MIMOSA: sa-i pot baga intr-un glob cu ulei si confeti

MIMOSA:   stii la ce ma refer
MIMOSA:   si sa-i scot de acolo pe rand sau pe toti deodata

MIMOSA: dupa cheful meu
MIMOSA: mai vreau sa pot sa indrept greselile pe care le-am facut
MIMOSA: dar sa fiu tot EU ca sa stiu ca pe GRESEALA ASTA nu se mai trece niciodata...
MIMOSA: se poate asa ceva?
MIMOSA: sa am si mintea de dupa si sa ma avant in viata ?
MIMOSA: in necunoscut?
MIMOSA: sa ma reped cu coarnele inainte? sa iau lumea-n cap, sa vad rosu in fata ochilor (deh doar sunt TAUR) si totusi sa-l ocolesc?
MIMOSA: Cine are raspunsuri pt mine?

MIMOSA: nu vreau nimic complicat
MIMOSA: vreau sa traiesc suficient cat sa imi amintesc ceva cu placere inainte sa merg la loc luminat cu verdeatza...
MIMOSA: cred ca stiu si cum arata locul ala minunat
MIMOSA: e casa si gradina lui Barbie si Kent la gratar, cu catel si purcel....
MIMOSA: sau Barbie si inorogul fermecat si trasura ei de clestar
astea nu-s inventii
MIMOSA: jur!!!!!

DE LA MIMOSA VISARE!!!


Hai paaaaaaaaaaa!! Ca nu am asa ceva!!





Niciun comentariu: