ROMANIA!!!! MARELE MEU UNIVERS!!?!!!:))

MAI ANIMALELOR!!!GAOZARILOR!! TARA LUI ALMANAHE!! CARE ESTE!!!! PAC!!PAC!!!! PASARICA!!,,CIGANGA PUTITA,,!! CIURUITILOR!!! V-AM FACUT SI LA ALEGERILE ASTEA!!!!!

duminică, 25 octombrie 2009

DORMEAU ADANC SPERANTELE DE PLUMB!!!!

Ma cam chinuie lenea de cateva zile. Am intrat intr - o perioada de relaxare si nimic nu ma motiveaza sa ies din aceasta lancezeala tare placuta. Cei care ma cunosc stiu ca va urma o perioada destul de agitata pentru mine curand, asa ca imi incurajaza aceasta lipsa de reactii.

Sunt zilele Craiovei. Un circ de nedescris. Aglomeratie, mititei si bere, marinarul in campanie electorala, ranjind si incercand sa mai pacaleasca inca o data fraierii pentru un vot, hotii de buzunare si ei la serviciu, desi este weekend. Ca doar un mititel si o bericica se cumpara cu gologani si nu cu un hahait de la comandant.

Un Bolton cu renume care si-a spus oful in noul parc din Lunca, pentru o gloata pestrita, in care puradeii, bascanii, barosanii si fustele incretite si colorate se amesteca cu spectatorii incantati ce trag cu n ochi la scena si cu celalalt la buzunare si genti, posete, portofele etc.

Am zis pas la aceasta experienta campeneasca si chitit pe telecomanda am incercat sa gasesc o explicatie in ceea ce joaca echipa de fotbal a Craiovei. Adica nimic. Pana si n Keops, locul in care se amesteca fumul cu aroma de cafea si muzichie rock este paraseala, fratii pletosi haladuind aiurea sau stand acasa fara parale de o berula.

Intre doua rafale de vant amestecat cu ploaie, un somn de cateva ore mi se pare o binefacere si cu gandul la urmatorul weekend, am bifat si acest final de saptamana tern.

Hai paaaaaaaaa!!! Ca se incheie saptamana!!!

Azi ascult tot Sharon den Adel………..Fara suparare!!!

De la PODI levitatie!

Niciun comentariu: