ROMANIA!!!! MARELE MEU UNIVERS!!?!!!:))

MAI ANIMALELOR!!!GAOZARILOR!! TARA LUI ALMANAHE!! CARE ESTE!!!! PAC!!PAC!!!! PASARICA!!,,CIGANGA PUTITA,,!! CIURUITILOR!!! V-AM FACUT SI LA ALEGERILE ASTEA!!!!!

vineri, 23 octombrie 2009

CIRCUL SI CIRCACII!! MACACII, BABUINII, GORILOIUL SI NEBUNII!!


     Si a venit circul la noi in tara !!! Nu ca  pana acum n - am fi avut. Acesta va fi mai de soi!! Timp de o luna vor fi reprezentatii gratuite si multa, multa balacareala, dragii mei. Va fi un circ pe burta goala. Macar romanii, in nebunia lor, aveau ideea geniala sa mai ofere si pita. Sa nu stea privitorul cu stomacul lipit de sira spinarii.

     Nu ma astept la etica din partea domnilor candidati. Nu am asteptari in ceea ce priveste posibilitatea unei dezbateri pe problemele societatii romanesti. Nu cred ca acesti indivizi au solutii sau bunul simt sa reprezinte interesele poporului.

     In Romania nu exista clasa politica, societate civila sau altruism la nivel de grup. Suntem buni. Luati individual. Uneori stau si ma intreb ce ne uneste pe noi romanii. Si greu gasesc un raspuns care sa ma satisfaca partial. Sa fie oare tara aceasta asa de frumoasa, incat de dragul ei ne sacrificam generatie dupa generatie ? Cred ca i un raspuns. Locuri minunate, de care sistematic ne batem joc. Trebuie sa vina Charles, printul britanic, sa si cumpere proprietati aici, ca sa ne dam seama de potentialul si farmecul locurilor ? Niste dobitoci ruleaza si rotesc la conducere de 20 de ani, legati la ochi.

     Suntem noi asa de indolenti, ignoranti si fara sfintenie incat avem nevoie ca fufa de la turism sa faca circ ieftin pe bani multi pentru a promova aceast Rai natural care este Romania? Sau mai degraba ni se rupe si ne doare in cot de mediu, de civilizatie, de natura !!! Daca ne iese un ciubuc, suntem dispusi sa defrisam o intreaga padure !!!

     Va intreb pe voi, conationalii mei. Ce ganduri aveti pentru Romanica si ce faceti fiecare in viata de zi cu zi pentru tara aceasta ? Ca ea cu siguranta nu face nimic pentru voi !!!

Hai paaaaaaa !!! Ca stiu ca am vorbit degeaba !!!

De la PODI vidanjare!!!


Niciun comentariu: